Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 637 ggr
SirfalasEmy
0

Blir inte frisk - utrensning?

Nu har det gått snart tre veckor sen jag började få ont i halsen (antar att det är flunsan). Efter det började jag hosta och hosta och hosta varpå jag fick igång min ansträngningsastma rejält (mer än någonsin) Har varit på VC två ggr och inhalerat ventolin och annat. Nu kan jag sova på nätterna, men hostan är delvis kvar och ibland blir det trångt i bröstet.

Jag har aldrig tidigare fått ner det så långt i luftrören och det har aldrig tidigare suttit i så länge. Varken flunsan eller ansträngningsastman. Antagligen är det väl så att just denna flunsan beter sig på detta vis. verkade så på VC iaf. Men jag funderar också…kan det inte vara så att jag är mitt uppe i en utrensningsprocess också? Att kroppen rensar ut all skit nu i samband med att jag blev sjuk?

Märker att vissa fettskrämda i min närhet verkar tycka att det säkert beror på min ändrade kosthållning. "Den skulle ju göra mig friskare"……..

Någon som har en teori?

Pasi
0

Vissa flunser är på detta viset. Inget konstigt med det.Glad

SirfalasEmy
0

Näää, det är väl så. Var väl kanske önsketänkande att det skulle handla om utrensning. Skäms Skrattande

odezza
0

Det har blivit 2 likadana trådar, så jag låser den här, så kan vi fortsätta i den här tråden istället!

"still lost in space and time"

Inlägget är låst för nya kommentarer