LIPOSINOL
Jag undrar om det finns någon här på sajten som har eller använder sig av Liposinol. Jag har varit inne på hälsokosten och kollat in detta nya fettförbrännande naturmedel. Så här ska Liposinol verka.
-minska fettupptaget- färre kalorier tas upp från maten. Dämpad aptit- långsiktig viktkontroll. Minskar sötsuget. Och tillsist det jag tänker på Minskar kolesterolvärdet.
Liposinolen ska innehålla både lösligs och olösliga fibrer. De lösliga ska suga åt sig vatten och bilda en gel. Och de olösliga reagerar direkt med maten och en flytande gel runt fettet och kapslar in det. Partiklarna blir då så stora att dom inte kan tas upp av blodbanan utan kommer ut på toa.
Jag undrar om det e något som e värt o testa för kolesterolen som jag misstänker stiga på mej med Lchf kosten. Har alltid haft lågt kolesterol, ska testa det nästa gång jag kommer till VC.
Skickar med en länk www.liposinol.com

Om din kolesterol har stigit så beror det på att din kropp anser att du behöver ett högre värde. Kolesterol behövs för celluppbyggnad, hormon och d-vitamin, mental hälsa och immunförsvar…är mao väldigt viktigt för en god hälsa och ett långt liv. Kanske är detta orsak till att människor med relativt högt koelsterolvärde lever längre än de med lågt. Därför förstår jag inte hur du tänker!
Vill du minska fettintaget så görs det bäst redan på tallriken….någon annat vettigt sätt finns inte.

Tack missaz för din länk det hjälpte verkligen. Jag stod inne i en stor hälsobutik i Helsingborg och förklarade för tjej där inne att jag gick på LCHF. Det var hon väl insatt i efter egen utsaga, men tydligen var det mest dravel. Hon menade på att Liposinol hjälpte till att smälta bort kroppsfettet, och var ett bra komplement till LCHF. Men jag kände mig tveksam och tänke kolla här först. Det är så många här som vet o kan så mycket att man skulle tro att dom flesta är professorer*S*. Men erfarenhet ger kunskap så är det.
Tack igen Missaz nu blir det iaf inget inköp av Liposinol.
Ha en trevlig helg / mvh Eva

#2 Pasi Nej nu när jag läst om kolesterolen på länken jag fick av Messaz förstår jag att Jag hade en Genaralblockering i skallen just då. Men tjejen som var så välutbildad på området hade antagligen mest utbildning inom försäljningsteknik
Ha en trevlig helg / Eva
liteneva; Varsågod! Hon var ju helt klart inte insatt i LCHF, frågan är hur insatt hon är i kroppens funktioner över huvud taget när hon rekommenderar sådana piller!
Trevlig helg på dig med!