Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 976 ggr
Bookjones
0

OT Gjorde nåt cool idag.

I morse var jag till hundfångaren i min lilla stad för jag letar efter en liten hund att adoptera. När jag var där vart jag hemskt förtjust i en stor vit pibull med ljusbruna fläckar. Han var så glad och trevlig och vi "pratade" ett tag men han var för stor. Vi kan bara ha småhundar där jag bor. I alla fall så var det ingen annan vovve som sa klick direkt. En liten chihuahua var förskräckligt söt men jag åkte hem tomhänt.

När jag kom hem kollade jag craigslist efter småhundar och av en slump så klickade jag på en annons om en bortsprungen hund. Vete sjutton om det inte var den trevliga pitbullen jag just vart så förtjust i.

Jag ringde och mailade ägaren och de mailade mig just tillbaka och tackade och sa att Cheech är hemma igen. Han är terapihund för ägaren som är handikappad.

Cool va?!

Solange
0

Åh, vilken solskenshistoria. Vad härligt. Precis vad jag behövde för att pigga upp mig så här på morgonkvisten.

Hoppas du hittar nån vovve som kan få bo hemma hos dig också! Glad

Maggan71
0

Håller med #1, en berättelse som man blir glad av!

Önskar dig också lycka till i hundjakten! Skrattande

Ingenting är omöjligt. Det "omöjliga" tar bara lite längre tid... Flört

Bookjones
0

Jag ska se om jag kan få med mig familjen att gå och hälsa på den lilla chihuahuapojken igen idag. Han var hemskt söt och fast alle de andra hundarna skällde halsen av sig var han alldeles tyst. Beskrivningen sa att han var hälften chihuahua, hälften rocket därav namnet Comet (måste nog ändra det).

Saintpaulian
0

Åhh så fint att du fick vara nyckeln till att deras fina hund fick komma tillbaks, vad glada de måste blivit!

Comet hihi, Nej han ska heta Mr Cool, med den attityden Flört

Sara40
0

Vilken solskenshistoria! Lycka till med ert var av fyrbent familjemedlem! (Själv kan jag inte tänka mig att vara utan mina goa hundtjejer.)

ekorren
0

Oj det var en glad berättelse! Glad

Önskar dig också lycka till med hundvalet!

irode
0

Just är jag lite värmare om hjärtat - tack för din berättelse Skrattande

Och lycka till med att hitta den nya familjmedlem!