OT - ett roligt radioklipp!
Lyssnade på Cirkus Kiev på P3 idag 10/2. Ca 40 minuter in i programmet lagar kocken Boris mat från grunden. Gå in och lyssna på hans recept på hur man gör soppa. Det är helt enkelt klockrent!
http://www.sr.se/webbradio/?type=latestbroadcast&Id=2640&BroadcastDate=&IsBlock=1
(Hoppas att länken funkar. Annars: gå in på sr.se och leta dig fram till Cirkus Kievs hemsida på P3. Därifrån finns länk till senaste programmet.)
Återigen, det är en klockrent recept! Lyssna på inslaget!

Det var kul!
Länken fungerar tyvärr inte… enklast är nog att klicka sig från Cirkus Kievs hemsida…
"still lost in space and time"
Här är en länk direkt till programmet. Spola fram till ganska exakt 40 min.
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Hjälp mig kära snillen?
Den där sidan - jag får inte den att funka. Inte tidigare heller… Där jag tror det ska finnas en ruta med val att spela upp program, så ser det helt error ut.. Saknar jag möjligen nåt "program" i min dator??

Vilken webbläsare har du? För mig funkar Internet Explorer bäst på sr.se. Den brukar också kunna känna av om du har Windows Media Player eller Real Player, som är de program som brukar användas för radioklipp. Om du har IE men det ändå inte funkar så räcker tyvärr inte mina kunskaper till. Hoppas då att fler hjälper till.
De där filerna vill ha antingen Media Player (Windows eget prgm) eller RealPlayer så det brukar funka automatiskt. Ha du något annat prgm som du brukar spela upp ljudfiler och det finns något under File som heter Play from url eller nåt sånt så kan du kopiera länken och klistra in den där.
Lycka till!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Tack Maxiq o mamski!
Har alla de där programmen och de funkar jämt - använder dem till annat! Ändå - det funkar inte på just sr. Har gått bet där förut. 
Får lov att kalla in supporten nån dag - d v s sonen..

Klippet ligger ju kvar i 30 dagar, så än är det lugnt!
Funderar allvarligt på att transkribera sketchen så att jag har den kvar för alltid. Eller kanske för att publicera "receptet" här på KiF…

Ursäkta min dummhet men vad står OT för?

#8 OT = Off Topic…
Dvs en signal om att innehållet egentligen ligger utanför ämnet… 
"still lost in space and time"

tack!
Hoho, hahahaha…himla kul ju. Ska jag prova imorgon (not).
Meeeehn………….