Vanadotters tråd!
Nu har jag ätit LCHF sedan nyår. - 6 kg på vågen och 6 cm i midjan. Jättenöjd med detta såklart! 
Men just nu är det lite jobbigt. Har tyvärr kvar en hel del sötsug då jag mixat hallon och grädde när suget blivit för svårt att hantera.
Saken är att jag blir sååå hungrig och sugen på kvällarna. Vet inte riktigt vad jag gör för fel. Tar emot att ställa sig att steka nått på kvällen. Känns som att spisen alltid är igång.
På morgonen (ca 9.00) äter jag oftast ägg, bacon och kaffe med grädde i. Detta står jag mig på 6 - 7 timmar. KANON!
Till lunch/middag (ca. 16.00) så blir det antingen nötkött, fläskkött, fisk eller kyckling. Någon sås och lite grönsaker.
Kvällsmålet (ca. 20.00) brukar bestå av en makrillsburk i tomatsås. Ett kokt ägg med majonäs och ev. nått mer som blomkål eller så. Så less på detta…
Vissa kvällar så är jag nästan bered att ge upp för att jag blir så hungrig och sugen. Skulle ge vad som helst för ett par skivor hembakat fullkornsbröd, med smör, ost, skivad tomat och örtsalt på. *älska*
Just nu står LCHF-utbudet mig upp i halsen! Någon som har några bra tips?

Grattis till det fina resultatet!
Har du provat dina fullkornsmackor utan bröd?
Om du är hungrig på kvällen föreslår jag äggmjölk. Som det är eller istället för grädde i kaffe/te.
Lycka till!

#1 Tack för dina tips!
Har provat att äta pålägg utan bröd men det är nog mitt nybakta bröd som jag suktar mest efter. Ska prova äggmjölk!
Må gott!