kioskvältaren här
Såg just att LCHF-kokboken toppar Ad Libris nätbokhandel denna vecka. Grattis Annika o Airam!
(Jag har den själv förstås)

Jag har den också!
Lite roligt är att en del av de mer svårövertygade kolhydratsätarna i min omgivning kan sitta tysta JÄTTELÄNGE när de ögnar igenom kokboken. Jag brukar "glömma" den framme när jag väntar kaffebesökare. :-)
/Stefan
Stefan Bloggar här på sajten
Stefan bloggar också här, på extern sajt
Jag såg den i Bokhandeln idag och de har fått till en liten LCHF-symbol både på den och Annikas andra bok och Lars-Eriks andra bok -
Det kändes bra med tanke på att Carbzone också gjort en LHCF-logga på en produkt jag inte ens kan rekommendera.
Den här blå pricken är den som syns i annonsen just nu ovan i den här tråden. Mycket påpassligt.
Numer pensionär i Nynäshamn

Beställde den faktiskt nu. Behöver tips och idéer hur jag ska gå tillväga med maten och mera precisa mått och så. nu höftar jag mest och risken är ju att det blir för mycket eller lite. Är den bra?? 
Kanske inte för att få precisa mått - det är individuellt går inte att läsa ur någon kokbok alls.

Nä det har jag förstått. Men om man har ett recept att gå efter så slipper jag höfta. Det kan man spara in lite på. Sen känns det bra att ha en bok när man inte har datorn till hands.
Då blir den bra! Många fina bilder man blir glad av och många bra tips om hur man kan äta. Räkna får man göra själv och en del livsmedel som förekommer kan inte alla ens äta.

Vi får se hur den funkar för mig. Får hålla tummen att den funkar fint. Har inte kommit underfund med hur jag ska lägga upp kosten än. Äter så jag håller mig mätt men räknar inte än. 
Är nöjd med boken, har lagat mycket gott ifrån den. Barnen här hemma äter hellre denna mat än vv maten vi åt förut. 
boken ligger etta på topplistan på adlibris
ska köpa den!

Lånade ut den till en 'oinvigd', som börjat äta utan potatis, och tänker sakta gå över helt.
Så bra är boken alltså!
sånt är kul ebet och det är ett tips för oss andra