Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etiketthälsovinster
Läst 1115 ggr
Iram
0

Underliga effekter!

Den här kosten har förvisso givit många goda effekter hittills, men också en del underliga faktiskt. Inte direkt dåliga, men som sagt underliga.

Jag tycker kaffe smakar skumt. Det beror inte på att jag inte får proppa i mig bullar och kakor. Jag tycker bara att det inte är lika gott längre. Mysko.

Förr var jag besatt av att äta is. Tror det berodde på någon slags varm känsla i halsen, eller kanske på att magsyrorna var så besvärliga. Pulade i mig isbitar flera gånger om dagen. Det beteendet har minskat betydligt nu!

Vad har ni för underligheter att berätta om? Glad

(Kanske finns 100 sådana här trådar redan men orkar inte leta)

Mvh Iram

Lieta
0

Underlig effekt vette tusan om man ska kalla det… men ibland kan jag av ren fashination sitta och smeka mig själv på kind och haka, och undra vart finnarna tagit vägen, Skrattande

Lena123
0

Större och fastare bröst är väl en rätt trevlig bieffekt av den här kosten…Skrattande

http://www.winthers-skafferi.se/

Iram
0

Hahaha…Sch!! Passa dig så att inte silikonindustrin kommer och tystar dig!

Lena123
0

haha…tänkte inte på det Foten i munnenbäst att vara tyst då….

http://www.winthers-skafferi.se/

Melindrea
0

#2 Du med! Eller, egentligen vet jag inte om jag har större och fastare bröst, det kan hända att det är att min midja har minskat medan bysten har stannat som den var. Jag har en timglasfigur!

[Karro]
0

aaaah!!! nu vet jag varför barbie ser ut som hon gör Glad

hon äter ju självklart lchf Cool

[Karro]
0

aaaah!!! nu vet jag varför barbie ser ut som hon gör Glad

hon äter ju självklart lchf Cool

bullmagen
0

Jag har fått kvinnligare former (höfter, rumpa och fastare bröst - yes!). Mina humörssvängningar är betydligt mindre och jag slipper pms nästan helt. Midjan är något mindre, blicken är klarare och jag blir inte lika röd i ansiktet när jag tränar, mer åt det grisrosa hållet än tidigare pionröda.