Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 2555 ggr
Margareta
0

OT - Sphynx iFokus

Hej alla ni som är nya på iFokus!

Har ni upptäckt att det finns ett hundratal andra intressesajter om allt möjligt annat?

Finns det tex någon Sphynxkattägare eller bara intresserad på forumet så väntar  http://sphynx.ifokus.se på att du skall bli medlem där!

Titta gärna in på

http://www.ifokus.se och botanisera bland alla forum.

Numer pensionär i Nynäshamn

[Pennylane1]
0

åh sphynxar är våra favoritkissar, de är helt underbara, ilka personligheter, det är som att se en apa som dom flänger runt och apar sig! Skrattande

Margareta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då kanske du blir ny medlem på just det forumet.Flört

Jag har inte personlig erfarenhet av dem - men jag ser dem ofta på de kattutställningar jag åker till med mina egna norska skogkatter. Mina är betydligt hårigare än Sphynxarna kan man nog lugnt säga.

Jag tycker i alla fall de är söta i sina kläder!

Min Marvin är väl hårig för att jämföras med en nakenkatt! Far omkring gör han i alla fall och just på den här bilden tvättar han hunden i örat.

wannabe
0

Jag har två nakenfisar här hemma! Det är VÄLDIGT mycket bus och spring.

#2 Vilken fin bild… och vilken skön min hunden gör. Typ … jaja låt han hållas han slutar nog snart. Haha.

[Pennylane1]
0

Åh jag har snokat lite därinne några gånger men vågar mig nog inte bli medlem i fler forum, jag måste ha ett PAR minuter över per dag till annat, ;-) som att umgås med guben och fixa mat och så

Vad mysigt med hund och katt tillsammans, ja våra kompsar som har sphynx har också två behårade katter och två hundar. Vi har också hund, en dalmatiner, honälskar katter men det är inte riktigt ömsidigt! Jo sphynxarna är totalt orädda och kämmer på henne när de träffas men då blir hon jätterädd för de beter sig ju inte som andra katter

wannabe
0

Visar en bild på min lilla rosa marsipangris!

Margareta
0

Katten tvättar gärna hunden inne i öronen när han kommer åt. Hunden tycks inte ha något emot det.

Katten är född här och de har känt varandra från första dygnet.