Unilevers panik!
Med anledning av Unilevers pressinbjudan 17 Februari med Claude Marcus medverkan:
http://www.kostdoktorn.se/unilever-utbildar-journalister-om-fett#comment-107835
Inget kan stoppa bollen som nu rullar Detta är min sanna övertygelse. Detta "i fokus", Dr Dahlqvist blogg, Kostdoktorns blogg mm. har ju ett medlemsantal och bloggbesökare som ökar något aldeles enormt. Personligen har jag fått fyra personer att förstå och gå över till LCHF sedan November 18. Fick idag (då jag läste om Unilever:s panikmöte) en liknelse i skalllen: Rumäniens diktator Causesco (läs Unilever) stod på balkongen och helt plötsligt blev avbruten av "folket". Folket tog saken i egna händer och lögnen tog därmed slut! Aldrig någonsin har en lögn kunnat bevaras i evigheter för folket. Ser med oerhörd spänning och tiillförsikt mot framtiden i denna så viktiga fråga.
Med tanke på svenskarnas mesighet och förmåga att knyta näven i byxfickan så är det en ganska stor revolution på gång!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
hihi
Det behändiga är ju att vi s a s "röstar med fötterna" vi har helt enkelt övergått till en annan kost, och ingen kan tvinga oss tillbaka!
Själv märker jag att intresset är jättestort och mottagligheten enorm när jag pratar LCHF.
Stöter knappt på något motstånd alls. Får prata en del om det också - folk tenderar att kommentera ens vikt när man gått ner 20+ kilo på ett år ;) ("Vad har hänt med dig?")

Det har hänt enormt mycket på infosidan ut till allmänheten på dom nästan 3 år som jag har pysslat med lchf.
När jag började visst knappt en enda kotte vem Annika Dahlqvist var, idag vet dom flesta att , jaaa det är väl den där doktorn som rekommenderar fett!
Sen är det långt kvar innan livsmedelsverket går ut med lchfkostrekommendationer men den dagen kommer!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Hahaha, Kaisakavat, det var en ny vinkling! Man kan misstänka att det är på k*rl*r kvinnor blir förbannade!