Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 1355 ggr
fia1
0

Fy, Magnus Uggla

Uggla skriver på sin blogg idag att han provat med LCHF och blivit skithungrig, han har ju heltmissförstått.  Försökte lämna en kommentar på bloggen men det gick inte. Nån som mäktar med att förklara för honom så att inte fortsätter o sprida falsk info omkring sig, speciellt som han ska spela in ett nytt program på SVT vad jag har förstått. Rockern ruels men inte i detta fall….

LatMask
0

Nåja, han ska ju försöka igen imorgon! Nu har jag i alla fall lämnat en kommentar, och det kommer säkert fler!

LatMask
0

Det märks att forumet är segt! Jag skrev mitt svar till fia som synes kl 16:10, men inlägget - med mitt svar! - låg kvar på sin ursprungliga plats 15:32. Få se om det funkar att putta upp det nu…

fia1
0

Väl skrivet Latmask!! Ja, han e ju kul annars men där gjorde han galet! Vi får hoppas att han tar till sig dina vänliga ord.

Glad

Emea67
0

Och hur hittar man till hans blogg? Kan ni inte lägga in en länk så att det bara är att "klicka" ja jag vet man kan googla men ibland är jag också en riktig Latmask Flört

fia1
0
maxiq
0

Också petat in en kommentar. För er som undrar så finns hans blogg här.

Dit och skriv!

Emea67
0

SkämsTack!

parsley
0

Tänk om han skriver någon fett negativ slagdänga som alla kommer att gå omkring och nynna på framöver.Foten i munnen Då blir det inte lätt.

maxiq
0

Äsch då! När vi väl har uppfostrat honom in på rätt spår så kommer han skriva en riktigt fet låt som vinner Melodifestivalen nästa år!

Skrattande

MegN
0

#8 fett negativ eller fett-negativ ;-)

parsley
0

#10 Det är frågan. Skulle han våga sig hit skulle han säkert kunna få inspiration till nya fina sånger.

Nu verkade nästan som han åt, LCLFLPLE (lowcarb, lowfat, low protien, low everything)

En annan dag åt han så här (Brunch på Clarion) High carb high fat! High five.

Magnus Uggla = Den ständige provokatören :)

Go-D
0

#8  Det spelar väl ingen roll vad han skriver, vi äter ju som vi vill i alla fall.