LCHF=föryngringsdiet?
Jag har ätit LCHF sedan september och mår toppen. Har de senaste månaderna fått visa leg på Systembolaget, VARJE gång! På en resa i USA fick jag inte handla vin eftersom jag inte hade leg med mig (laglig ålder var 21 år). Ska tillägga att jag är 36 år och att det följdaktligen var 16 år sedan jag började få handla på Systemet. Får kommentarer från höger och vänster om att jag ser så pigg och fräsch ut. Någon annan som upplevt denna underbara effekt av LCHF?

Njae, började handla på systemet när jag var 17 - visserligen i integralhjälm första gången - har nog alltid sett ut som en gammal tant

Jag är 59 men ser ut som sjutton!
#0 Grattis till de fina komplimangerna!!! 

No shit! Gissa VEM som fick visa leg på bolaget i Fredags?! Jag är alltså 45 år och trodde kassörskan drev med mig, vilket hon tydligen inte gjorde när hon lite småsurt snäste -Ja vi måste faktiskt fråga alla som vi tycker ser ut att vara under 30 år :) Kände mig ngt smickrad kan jag lätt påstå!
//Suss
Medarbetare på sajten irishcob

Hoppsan, kanske ska börja med kolisar jag då så jag inte misstas för en tolvåring ;)
Grattis till komplimangerna!
Detta borde vi tipsa AB och Expressen om, bör väl sälja lösnummer om något. "Ät dig ung" eller kanske "22-åring fick börja småskolan igen -Såg ut som 12" ;)
Ha, ha, ha! Ja, hur ska det sluta? Jag tror att fettet smörjer in- och utsida och att detta ge föryngringseffekter. Dessutom sover man ju så gott och dom mörka ringarna börjar ge med sig. Är så glad att jag aldrig gått på rynkkrämsbluffen. Den roligaste reklamen är den som lovar att krämen bevarar ditt DNA! Mig veterligen så är det endast en mutation som kan ändra på våra DNA:n. Har ni sett den?

#6 såg den igår och undrade om de som gör reklamen tror att vi kvinnor är helt bakom flötet!!
Skönt att det inte bara är jag som reagerat
i

Fick frågan om jag skulle ha vuxen- eller barn/ungdomsbiljett, när jag klev på en buss i höstas. Vart stum! Hade visserligen inte fyllt 40 än då…

Jo, det kanske ligger lite i det även när man ser på det mer strikt medicinskt…
De som äter lite kolhydrater och mjölkprodukter får väldigt låga halter av fria radikaler (lipidradikaler) i blodet vilket är starkt kopplat till kroppens åldrande..
Så lite av att stanna klockan innebär kosten faktiskt 
Känner mig piggare och har fått kommentarer om att jag ser fräschare ut,men har fortfarande fått betala för vuxen på bussen hmm,kan det bero på att jag inte ätit LCHF så länge 
Har däremot märkt en sak.Jag har ju inte gått ner mer än 2 kg totalt sedan nov.men kroppen har blivit tajtare och har minskat lite här och var….men boobisarna har växt ! 
Min sambo som hittils varit smått tveksam till LCHF gillar det !
Någon mer som märkt någon sådan effekt där?
http://www.winthers-skafferi.se/

Har också fått flera kommentarer att jag ser piggare ut.
Det kanske beror på att jag är piggare.
Jag fick kommentaren "du ser så OFÖRSKÄMT pigg och fräsch ut" på mitt förra jobb!
Jag visste inte att det var oförskämt att vara pigg!
Kollegorna där följde min "resa" från kolhydratrik mat till kolhydratlös mat så de såg ju förändringen. Här på mitt nya jobb har jag inte fått någon sån kommentar, men här har jag ju varit pigg från början!
#12 Ja, jag har märkt att kroppen har omfördelat hullet på ett mycket fördelaktigt sätt. Bevarad byst, smalare midja, kurviga fasta höfter! Jag jublar inombords! Har börjat träna för snart 2 månader sedan och tycker mig redan se resultat. Jag satsar på att se ut som Jennifer Lopez i sommar
.
SSS har slutat åldras. 
#6, DNA i celler skadas faktiskt av olika anledningar. Det är ett problem av flera anledningar, bland annat för att celler som har skadats på detta sättet potentiellt kan bli till cancerceller som börjar dela på sig okontrollerbart.
Fast produkterna som ska "skydda" mot detta är såklart bara rent båg.
Ja, överläkarna på jobbet skrattade gott och länge åt DNA-reklamen när den visades på TV:n under fikapausen. Själv har jag aldrig hållt på med rynkkrämer och jag har faktiskt inte en enda rynka trots mina 36 år. Det är klart att arv spelar in, men jag har ju genomlevt solarie-orgierna på 80-talet och ändå klarat mig. Nu ska jag sluta åldras helt och hållet med hjälp av LCHF!