Bääär!!
Tycker det verkar som att alla här inne käkar bär hela tiden i godan ro, och gärna det. Är ju så gott!!
Men tog några björnbär på min keso idag o skrev in i minmat.. 8 björnbär (ca 40g) blev ju 2,6g kolhydrater. Alltse redan där har jag förbrukat halva dagsintaget då jag försöker vara lite noggran med kolhydraterna.
Hur får ni i hop det??? Eller är det bara att inse, man får skippa bären oxå? :(
Allt beror ju på hur känslig man är och vilken nivå man lägger sig på.
Jag har valt att äta bär då och då i rimliga mängder, mejeriprodukter osv utan att fundera mer över det. Jag håller mig till livsmedel med mindre än 5% kolhydrater.
Om det innebär att jag eventuellt får leva med några extra trivselkilon, då gör jag gladeligen det.
Minmat??
Är ny här började i går. Var kan man lägga in vad man har ätit och se hur mycket kolhydrater man stoppar i sig?

Gå in på www.minmat.net
#0 hallon har färre kolisar och kolla för det skiljer ibland mellan märkena
#3 om du går in på minmat.net…en gratissajt…så kan du lägga in vad du äter och även få fram ett fint cirkeldiagram så du ser hur du har ätit procentuellt, visserligen lite pilligt innan man kommit in, men helt klart ett bra hjälpmedel!
Tja, vissa kan inte äta bär alls om dom vill gå ner i vikt. För andra funkar det jättebra. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!