Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmedlemmar
Läst 817 ggr
Marg
0

Nygammal LCHF:are

Hejsan!

Jag är ny här och vill säga hej.

Jag känner igen en del av er från den gamla Kolhydratlistan på Kanalen.Kyss

Efter att ha läst Annika Dahlqvists bok från pärm till pärm har jag bestämt mig för att göra ett nytt försök. Förra gången kändes trycket från "läkarvetenskapen" för stort. Men nu har jag tagit nya tag sedan nån vecka tilbaka.

missaz
0

Grattis till ett bra beslut! Den senaste tiden har ju fler och fler insett fördelarna med denna kost; även många läkare! Skrattande

bullmagen
0

Nya tag är bra tag! Känns alltid bättre när man gör något bra för sin egen skull!

Marylojs
0

Jättegrattis till ett bra beslut!

Margareta
0

Välkommen hit - då blir jag så klart lite nyfiken på vem du är eftersom vi borde vara gamla bekanta…
Flört  Vi är som du säkert redan märkt ganska många här även om alla inte är aktiva just nu. De kommer och går!

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Välkommen hit! Kul att du tänkt starta om. Säger som Margareta, blir lite nyfiken även om jag inte var med så länge på listan så var jag där i alla fall. Lycka till!

Johannika
0

Välkommen tillbaka i LCHF-gänget! Du har gjort ett bra val som kommer att ge dig hälsa och välmående! Lycka till!

"It´s not today que le ciel me tombera sur la tete"

Marg
0

De namn jag ramlat på hittills som jag känner igen är: Mervi, Margareta, Maia, Sten Sture. Hej på er.

Jag gick ur några månader efter att du hade börjat, Margareta.

Har ni ätit LCHF hela tiden?

Emea67
0

Välkommen hit!

Hoppas det går lättare denna gång Skrattande

Mervi
0

Jag har ätit LCHF hela tiden, inga avhopp men några kortare avvikelser under semestrar ett par gånger. Det är  3,5 år ungefär. Jag kan inte gå tillbaka till kolhydratstinn kost för då vet jag vad som händer. Kommer att få tillbaka mina magroblem och gå upp i vikt.

[cat_allis]
0

Välkommen hit - även jag är gammal kolhydratikermedlem, om än något inaktiv om jag minns rätt. Kallade mig Catten där.

Margareta
0

Jag har ätit LCHF hela tiden - mer eller mindre strikt - det har aldrig funnits någon väg tillbaka. Hela min familj äter LCHF sen 2005 mer eller mindre.

Jag har varit med på Kolhydratikerlistan sen dess (är med än) och startade det här forumet 2006 till midsommar så det är en lång röd tråd av erfaranheter jag bär med mig nu. Massor av människor har kommit och gått - en del har varit med mig hela tiden.

Av de namn du nämner har jag haft kontakt med Mervi och Sten Sture hela tiden sen dess och Maia har återvänt för rätt länge sen. Jag har hunnit träffa dem alla i verkligheten också.

Numer pensionär i Nynäshamn