Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1146 ggr
copia
0

färga ögonbryn

jaha, då står man här med ett paket ögonbrynsfärg..och så är lappen om hur man ska blanda borta!!!!

Märket är Rebecca o är köpt på Hennes..Är det någon som vet??

fia1
0

Gå till Hennes o kolla i förpackningarna !!!

copia
0

ja, tack, det har jag oxå tänkt, men kommer inte ner till stan på ett par dar. Men tack ändå för tipset!

fia1
0

Flört

Isa56
0

Har dom ingen hemsida på nätet?

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fantub
0

Det brukar vara 1-2 cm från tuben och 10 droppar från flaskan som blandas ordentligt.

Kleta på och vänt en liten - lång stund beroende på vilken färg du har och vilken du vill få. 10 -30 min.

Lycka till

copia
0

Den sidan har jag försökt,men det gick inte att komma in där. Ringde runt här förrut, o det visade sig att den inte var köpt på Hennes utan Rusta *S Så är det när man far runt och shoppar..Det lustiga var, att man inte kan prata med någon i Rustas butiker, utan bara en växel, så där fick jag ingen hjälp. Nu går jag på ditt tips, Fantub, och hoppas på det bästa.. Tack för hjälpen! Vad gjorde man utan den här sajten…Kyss

[Pennylane1]
0

måste va stockholmare (eller iallafall stadsbor) som förutsätter att det finns ett Hennes så där nästgårds! Flört somliga kan ha tio mil till närmaste Hennes

fia1
0

#7 Ja,  förlåt mig… ! Skäms Ibland är tanken snabbare än vettet?

Går förbi ett H på väg till jobbet…..

Jag tror nog inte copia tog allt för illa upp? Flört

[Pennylane1]
0

nä det tror jag inte heller, kunde bara inte hålla näbben Tyst

Zinnia1
0

Bara undrar vad det här har med LCHF att göra??

Marylojs
0

#10 Detta har ingenting alls med LCHF att göra, det är därför det ligger i gruppen Off Topic. Bra va?

copia
0

fia *S* Inte tog jag illa upp, är inte så känslig..ha,ha.Men nu har jag vackra mörka ögonbryn iallfall, tack vare att det finns ett Of fTopic på den här sajten!!!

fia1
0

Kul ! och en himla tur att nån kunde hjälpa dig att bli ännu vackrare!!! Flört

Emea67
0

Detta påinner mig att jag också måste färga ögonbrynen Kyss det är tjejfest till helgen Flört och en liten krog runda Skrattande

Morfen
0

Två centimeter färg och tio droppar väteperoxid blandas. Klart! ;)

copia
0

#15 ja, jag blandade så o det funkade, kunde väl haft på det lite längre ,men var rädd att bli kolsvart..**S* 

"14 ha det så kul med tjejerna i helgen..och ta det LCHF!

Emea67
0

Självkalart blir det LCHF syrran har ringt ett par ggr och frågat vad jag vill äta, jag har sagt att jag kan fixa min egen mat vill inte vara till allt för stort besvär Oskyldig men hon säger att hon fixar allt till mig det blir tacos med feta tillbehör jag ska sova där så hon har lovat att det ska finnas bregott, ägg och bacon där till frukost till mig Skrattande så det enda krukset blir väl alkoholen Skäms både hemma hos henne och på krogrundan