Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1588 ggr
copia
0

Livet är allt bra bra....

Ville bara tala om att ..allt känns så himla bra.. Solen skiner, syrran ringde och ville gå en skogspromenad i det vackra vädret, så skönt. I ugnen ligger en bit stekfläsk och gottar sig, Sängarna blev renbäddade på morron, ikväll är det en bra svensk serie på tv och här på sajten finns det så mycke trevligt folk som hjälper till med allt från att färga ögonbryn till att få rätt mat till katten…

Sant är det att det är små saker som betyder nåt här i livet!!!!

[Pennylane1]
0

Ja Stormen ja, hoppas den ÄR bra, första avsnittet var vi inte så upphetsade av, drama utan dramatik utom precis lite på slutet.

Fast det lät ju negativt i din positiva tråd! Ursäkta!Tyst

Sara40
0

Copia - jag blev glad av att läsa ditt inlägg! Själv har jag "bråkat" med alla andra traffikanter stora delar av dagen och dök precis in på kontoret efter vad som kändes som en h*lv*t*s dag. MEN så fick du mig på andra bättre tankar! Glad Kyss

copia
0

#1 Ingen fara, du låter ju optimistisk om en bättre fortsättning!! *ler*. Jag tror det blir riktigt bra.

#2 JA, sånna dagar har man ibland, och det är nog därför man kan uppskatta dom som är bra!!! va glad jag blir som fick dig på bättre humör. Hoppas att kvällen slutar bra nu då! KramFlört

Lava
0

Härligt!

Emea67
0

Skrattande blev glad av att läsa!