Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: övrigt
Läst 2714 ggr
Trulte
0

Bor någon i Sundsvall?

Då kan ni gå och höra på Annika Dahlqvist, det är gratis i Birsta city kl 13.00 och 15.00. Hon kommer att hålla till på scenen vid foodcourten hon kommer även att signera sin nya bok LCHF- kokboken.

Melindrea
0

Vilket datum, Trulte? Idag?

Trulte
0

Det är i morgon den 25/1. du kan välja om du vill vara där 13.00 eller 15.00

maxiq
0

Besöker inte Birsta City frivilligt. Allra minst på helgen… :-|

Clupea
0

Jag lyssnade på Annica i veckan som gick. Har efter det gjort stora förändringar i kosthållningen här hemma. Skulle ha dragit med mina föräldrar i morgon om de bott närmareRynkar på näsan.

Melindrea
0

Det är ju en föreläsning av henne på Åkroken om ett par veckor, dock kostar den 150 spänn.

Trulte
0

Melindrea var är Åkroken? känner inte till alla ställen runt Sundsvall har inte bott här så länge.Glad

Melindrea
0

Mittuniversitetet =) Om du går längs storgatan så kommer du till en grupp med hus till höger (eller tar ettan eller trean). Rekommenderar dig att vandra dit och titta någon gång, det är definitivt ett bra bygge =)

parsley
0

#3 Nu handlar det ju om att träffa Annicka och att dessutom få tag på en kokbok som verkar vara slutsåld i övriga handeln. I väg med dig nu, Maxiq och var en snäll pojke och berätta för oss på KiF om dina upplevelser.

Ni andra får naturligtvis också träffa Annicka och berätta, jag är inte sådan, men Maxiq är Maxiq, som vi alla vet.

maxiq
0

Jag har redan träffat Annika och har köpt två böcker så du får nog komma med något bättre för att locka iväg mig till Mammons Tempel.

Flört

Melindrea
0

#9 Men Atenas temple, då? Nog borde du kunna ta dig till Fälldinsalen? =) (ska återkomma med tid när jag har varit i skolan och kollat lappen igen)

parsley
0

#9 bjäbb, bjäpp, bjäpp. Nu pratar vi om signerad första utgåva som inte finns att få tag på i handeln. Åk dit och köp en bok åt mig vetja, om du inte behöver någon själv.  Glad

maxiq
0

Till n'Torbjörns sal har jag krypavstånd men har lite svårt att komma loss på vardagskvällar och mötet lär väl vara på en sån.

Den första utgåvan lär nog vara väldigt slut vid det laget. Iofs skulle jag behöva köpa en bok till åt mig själv eftersom jag har gett bort båda till bättre behövande…

Obestämd

ninawall
0

Jag var och lyssnade på Annika i Söndags, det var intressant, lärde mig kanske inte så mycket nytt eftersom jag redan läst massor här, men det var kul att höra henne. Naturligtvis passade jag på att köpa boken signerad.

Första gången jag frivilligt begav mig till Birsta en helgdag!

[Karro]
0

Första upplagan ÄR slut Cool

mariech
0

Trulte, fick du veta nåt om den dolda gruppen?? lät lite komiskt…

Trulte
0

Nej jag vet inenting alls det är knäpp tyst, ännu mer mystiskt eller hur? :)

Maia
0

#15 Det finns dolda trådar som Medarbetare t.ex. använder när de vill diskutera något vid sidan av det öppna forumet. Till exempel använde vi sådana när vi diskuterade den nya bilden längst upp på sidan.

I all hast

Maia

som nu rusar tillbaka till jobbet

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

mariech
0

ok då förstår jag bättre..