Tips mot slapp hud?
Jag undrar om det finns någon som har något seriöst tips för att få framför allt magen fastare? Nu pratar jag inte viktminskning; fettet är ju på väg bort i bra takt med LCHF! Jag har inte haft en stor övervikt, så det är inte häng-mage jag drabbats av, men magen är lite "cellulitig" eller vad man ska säga. Jag har ju snart blivit av med allt jag ville bli av med i fettväg, men det skulle vara roligt om skinnet blev stramare.
Är det sit-ups som gäller för huden? Någon bra creme som hjälper att dra ihop den? Massage? Seriösa tips på något som verkligen funkar tack! 

Vad bra att du frågade för jag undrar också… Jag har lite ställen som skulle behöva rullgardinsanordningar
. Hoppas det kommer svar.

Jag vill oxå gärna veta, min 5-åring tycker att min mage är som lussebulledeg
#1 När jag väntade mitt första barn blev min mage "snygg" ganska snabbt. Saken är ju att då var jag 22 år; nu är jag 34. Det blir ju svårare och svårare att "strama upp sig" för varje år som går, dessutom har jag ju fått 2 barn till sedan dess… Men jag ska kolla upp detta med e-vitamin kräm, det kan ju vara något! Tack för tipset! (vill dock inte slänga bort pengar på flera olika preparat för att prova mig fram, vill därför gärna ha fler tips, gärna från er som provat själva!)

Jennyka, visst är de gulliga de små liven. Min minsting som är 4.5 brukar stå bakom mig och krama min rumpa samtifdigt som han suckar nöjt
och min snart 6 åring brukar klappa/dallra på mina lår och se väldigt gillande ut 
Jag sa till min man att vår snart 6-åring kommer att gifta sig med en stor kvinna när han blir stor, ja och minstingen kommer att träffa en tjej från afrika med jätterumpa
var jag fördomsfull nu? Jag har ju oxå sån rumpa men är kritvit i hyn *fundersam* Måste komma på en bättre benämning på fenomenet helt enkelt…
Koppningsmassage funkar faktiskt jättebra om man kör det hyfsat regelbundet i början, kanske varannan dag. Sedan kan man göra det mer sällan. Det är en form av bindvävsmassage och är superskönt!
Ett tips är att först gå till någon som jobbar med koppningsmassage för att lära sig hur det känns och hur man gör, sen köper man gummikoppor på nätet och gör det själv hemma. Bra för blod- och lymfcirkulation och bra mot celluliter och gamla fula ärr.
#6 Tack för tipset! Ska kolla upp det (kostnade osv spelar ju in när man är fattig student…)