Sugen på leverpastej - Brist på något?
Både jag och min flickvän är ofta väldigt sugna på leverpastej. Ingen av oss har varit någon stor konsument av leverpastej innan.
Kan det vara brist på något som orsakar det här suget? Isf vad?
Leverpastej innehåller en del järn, och det skulle kunna vara så att din kropp saknar järn. Det är i så fall bara att gå till inköp av en burk pastej
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
Njae, det var inte så bara, den som innehöll lägst mängd kolhydrater innehöll 6 gram per 100 gram. Och jag vill ha ett lager som är 1 cm på mitt GI-bröd. 
Hur mycket är ca 1 cm på ditt GI-bröd tror du? (Jag har ingen matvåg så jag har noll koll…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Jag var också jätte sugen på leverpastej här om dagen! Har precis börjat med ett nytt ryck med Lågkolhydrat (går inte så bra för mig när jag är på resande fot)
Är det nån som vet om HKs (finskt märke) leverpastej fins i sverige? Hemma på Åland köper man det i delikatessdisken.. Har ett vagt minne av att HK skulle ha bytt namn dessutom, nån som vet nått om det och vet deras innehåll av kolhydrater?