Jag har en dröm....
om att starta ett Mathak, En lunchrestaurang med LCHF tänk, rena och lokala matvaror, Äkta smör och tillrett från grunden. UTAN det dolda sockret. Grönsker och kolhydrater blir valbara tillbehör. Försöka ta bort så mycket av alla E nr som möjligt.
Men har varken energi, utbildning kontakter och kuraget…. fast det är kul att leka med tanken
Jag ska bli smal, rik och vacker!
Jag har haft samma dröm länge… Men det stannar nog tyvärr vid att vara just en dröm!
Jag skulle gärna vara med på en sådan sak, vi är nog ett helt gäng här som skulle vilja starta något sådant. Men jag har läst tillräckligt med företagsekonomi för att inse att det är för mycket jobb för mig.
Men visst är det en härlig dröm/tanke, som dessutom någon/några förr eller senare kommer att förverkliga!
Jag vill också vara med ,,
Men kroppen säger 
Älskar att drömma har startat en hel hög med firmor.

Jag kan komma och äta hos er! :-)

Fin dröm
Jag skulle genast komma och äta !!

Jag kommer också gärna till den restaurangen!!
Jag skrev ett liknande inlägg för ett tag sen, och skulle gärna vara med om drömmen någon gång skulle bli verklighet. Jag har har kockutbildning, samt bemästrar både engelska och japanska flytande… om man nu skulle få internationella gäster dvs. 
Härligt det låter, tänk att få äta på det mathaket, gott och hälsosamt!
Drömmar är till för att förverkligas…
"Allting är möjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid"
När ska ni öppna? 
Har också, och drömmer om det fortfarande. Och ännu mer när man letar bra ställen att äta på, för det finns knappt