Ifokus uppgradering i helgen
Meddelande från ledningen:
"Vi har bestämt oss för att göra uppgraderingen på lördag och söndag, om inget oförutsett dyker upp. Räkna med att det tar hela helgen och att ni inte kan komma åt iFokus då.
Informera gärna era medlemmar.
Efter uppgraderingen kommer det att finnas en artikel på Support iFokus med de viktigaste förändringarna. Håll tummarna för att allt går bra!"
Niklas
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Aaaaah…herregud, vad ska jag då göra hela helgen?
Åh nej! Åh nej nej nej nej nej nej! Åh herre gud, hur har ni tänkt att jag ska klara mig i helgen da?! Först gör ni en beroende, sen tvingar ni mig att sluta! Ni är som SLVs kolhydratsrika kostråd ju om inte värre!!!!1!1!!2….
…Nah, tack för att ni gör en uppgradering. Jag ser fram emot Måndag, och ett (förhoppningsvis) snabbare iFokus.se. 
Ja man får väl upptäcka sin familj igen, gå ut o gå med hunden, men sen då rastlös, rastlös, rastlös…..
….bara jag inte stoppar i mig några kolhydrater som tröst.
Kommer laggen att försvinna efter uppdateringen - i så fall överlever jag. Kanske. Kanske inte, förresten.
Aaaaaargh! Nu måste jag ju städa i helgen!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
#6 Å nej, Maxiq, om du inte hade påmint mig…
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna

*hostar. Tittar på lägenheten* Tja… Min pojkvän kommer hit den 29nde… Kanske man borde städa? =)

Lycka till!!! Jag är åxå beroende av KiF
Hjälp, Hur ska man klara av det då? Beroende var ordet.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Vilken nedrans tur en annan har då, har bokat in trav+kortspelseftermiddag-kväll på lördag och födelsedagskalas på söndag och sen är väl uppgraderingen gjord , får man hoppas, så livet kan återgå till normala gängor igen!
Ha en trevlig städ/eller vad ni nu tänkergöra helg!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Struntar väl jag i. Jag på konferens i Stockholm, lchf-konferens 
Även jag är på konferens på lördag och har gäster söndag - jag tycker det är skönt att få vara "ledig" ibland.
Numer pensionär i Nynäshamn

Äsch, jag är ändå inte hemma på hela dagen i morgon. På dagen kör jag "KiF live" och på kvällen ska jag på 40-årsfest. Och på söndag lär jag vara upptagen med att vårda baksmällan eftersom jag inte tål sprit längre!
Sverige kommer att storstädas denna helg!
Åhh nej, jag städade ju igår!! Vad ska jag göra???? 

#16 Det var dålig planering. ;) He-he.
Själv ska jag…eh…jag ska…eller kanske…fast……..det här kommer bli jobbigt…
#6 Hihi, min man är i full gång med städning och här sitter jag i morgonrocken och turboläser innan allt stängs.
Snart ska dottern, min mamma och jag bege oss och shoppa. Mannen ska stanna hemma och städa. (självvalt) 
Lycka till med städningen dårå. 
Hmmm, Jag chansade och kom in. Fortfarande åtkomligt. 
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Ha ha! Då har jag inte blivit lurad! ;-)
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se

Det funkar fortfarande…….
Jag ska bli smal, rik och vacker!
Sidan är uppe, och ser lite annorlunda ut nu.
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)

Och jag har nästan diskat allt, så något bra har kommit ut av det! =)
Det blev fint tycker jag. Lite snurrigt att hitta än, men det löser sig på 10 minuter.
Det går upp och ner, tror inte dom är färdiga än för det går inte alltid att komma in. KOmmer nog att vara lite hackigt i morrn också…
Jag uppdaterar när jag vet nåt mer officiellt besked. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Nu går det iallafall väldigt snabbt! Snabbare än vad jag upplevt någon gång härinne, men jag kan inte hitta där det står hur många som är inloggade, det verkar vara borta, så det kanske knappt är nåt folk här nu så det beror på det…
Inga annonser nästan, så det är nog inte klart ännu… Men det är lite piggare just nu. Lite fullt ös eller ingenting. Undrar om efterdyningarna blir som vid förra omgången, när alla fick fnatt i en vecka efteråt eftersom allt var annorlunda ;-)
Nu går det så snabbt att jag försvann, kommer inte in.
Det står att jag inte har rättighet att läsa diskussionen,men jag har snart varit med i två (2) år.
Skall jag skriva in mej på nytt,eller?
#30 Vi får försöka ha tålamod.
Det är helt klart att det joxas en del fortfarande. Webbläsaren Safari t.ex. hoppar fram och tillbaka mellan att visa annonser t.h. Och inloggningarutan och "vår egen ruta" med vänner och sajter som ska dyka upp där syns ibland och ibland inte, så vi får kanske avvakta till måndag och se om allt fungerar.
Jag har PMat dig om problemet du skriver om, men när jag klickar på Meddelanden (i Firefox, där de syns!) får jag upp min vänlista. Så jag kan inte se om du har svarat!
Vi har en PC också så jag ska logga in på den (det är första gången!) och se om uppdateringen fungerar bättre i Windows.
Ibland hamnar den svarta rutan med Mina Inlägg, Mina Sajter osv. längst ner på hela sidan, under tråden alltså. Antagligen pga vilken browser man använder eller bredd…
Ja, det är lite olika. Men det ordnar sig nog. Hittade nu mina PM i kolumnen till vänster om vännerna, dvs. motsvarande den där nya inlägg brukar finnas. Lite otippat, men man lär sig. Bara att surfa omkring och kolla hur det fungerar.
Här med PC + Explorer verkar det vara mer smidigt.
Nä, ingen märkbar skillnad (som inte beror på att det just nu är färre inloggade än på kvällstid) 

har "i" funktionen försvunnit?
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Åh, vad skönt. Jag kom precis hem från konferensen i stockholm och hittade till min förvåning inte ett enda svar på något inlägg i min inkorg!!!
Då blev jag glad - jag slapp plöja igenom allt ni har skrivit under tiden, för ni har inte kunnat… hehe!
Det har aldrig varit helt stängt, bara lite segt, så vi har skrivit för glatta livet!

SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Knepigt, då har de noga stängt av mailenbevakningen, för jag har fortfarande inte fått några mail!
är det permanent tro, att de senaste inläggen inte längre ska finnas längst ner här ? Det är i så fall lite synd för det är smidigt att bara klicka vidare när man läst det sista i en tråd. Fårväl se om någon dag och sen "klaga" lite om de inte kommer tillbaka!
#42 Ser du inte dom vid sidan om, de trådar som du gjort inlägg i?
senaste inläggen högst upp på vänstersidan ser jag, men det var smidigt att dom även låg längst ner så man slapp upp till toppen hela tiden tyckte jag. De trådar jag gjort inlägg i finns nu högst upp till höger ja, det är ju bra! MEn när man har slut på dom och vill övergå till att beta av de andra , som ofta är görlånga var det bra tidigare när de fanns längst ner!