Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 780 ggr
Margareta
0

Olika livsmedel

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag försöker samla uppgifter om olika livsmedel (energifördelning mm) under Artiklar.

Ta gärna en sväng in där och titta
Det är betydligt enklare än att leta bland livsmedel i forumet, eftersom det är mycket färre trådar.

1. Klicka på Artiklar uppe till vänster
  2. Bläddra neråt i vänstermarginalen
  3. Klippa på rubriken för Livsmedel
    Där kommer de i kronologisk ordning
  4. Bläddra mellan sidorna genom att
    klicka på Framåt - Bakåt-länkarna

Säg gärna till om ni saknar livsmedel där.

Jag skickar med en bild som visar hur man gör…Flört

Numer pensionär i Nynäshamn

vimzet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Margareta!!

Du är en klippa!!

Margareta
0

Tack…Generad

Diana61
0

Jag gillar den avdelningen och är där lite nu och då och letar. Nu skall jag se om Pölsa finns med.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Margareta
0

Njet, Pölsa finns inte med… vilken pölsa menar du? Hemlagad eller den man köper i korv? Jag älskar Pölsa så jag är inte svårövertalad…

Diana61
0

Den man köper i korv. Jag älskar pälsa jag med. Kommer ej ihåg märket men jag känner igen paketet.

Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4

Margareta
0

Jag hittade pölsa Diana och tyvärr innehåller den massor av kolhydrater eftersom det ingår korngryn… köpte aldrig…

anki1
0

älskar oxå pölsa har undringar om det är tillåtet. Har oxå funderat på att börja skriva i blogg, men vet inte hur man gör. Och att lägga in bilder. särskilt på mina båda hittekatter. har skrivit en del om dom på katter i fokus Sotis och Sessan.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

anki1
0

oj jag hade inte läst 6an så noga ajajaj. om man kokar egen kanske man kan uteslute korngrynen?

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Pasi
0

Kanske inte lika gott när man gjort egen och sett komagen, lungorna och vad man nu har i pölsan, hehe! :D

leia
0

Jag har aldrig haft i vare sig komagar eller lungor när jag kokat pölsa!

Däremot lever, nöt- och fläsk-kött, oftast med ben för att få en god buljong. Men visst, det blir inte någon pölsa utan korngryn…

BigBr
0

Har läst Pölsan av Torgny Lindgren, där var det inga korngryn, någon norrlänning som vet något närmare om denna sorts pölsa?