Frisk och sund?
Nu kommer tillfället för er som kan ta er till Västerås den 21 mars 2009.
Ingen av dessa personer ser ut att vara speciellt sunda eller friska. Kan man inte fixa bättre förebilder än detta! sluta säg att man inte ska träna, alla som tränar vet att man mår bättre av det! vill fan inte se ut som dessa och sen kalla mig sund o frisk. inget illa m. Fan vad dom som äter efter lchf har svårt att ta kritik, allt annat är fel kolh är skit, men de flesta som äter det är också de mest vältränade!
Ehm, du kanske missade bilderna när Doc gick ner i och upp ur Grand Canyon?
skulle jag fixa å
Men så bra för dig då, att du har bestämt dig för att äta så! 
Gör som du vill så äter vi som VI vill. OK? 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
nej då en stor bedrift. dock tycker jag att ni på lchf inte ´ser specillet
sunda eller vältänade ut
jag äter 60% fett om dagen 40% protein jag skämtar när jag skrev mitt inlägg.
funderar på att öka mitt fett intag till 70%. det jag menar är att människor är så jävla dåliga pa att ta kritik! oavsätt om man håller på gi;sten; lchf osv
Finns det någon särskild anledning att du äter 200-250g protein/dag? Jag äter mellan 75-85E% fett/dag, beroende på hur mycket jag rör på mig.
---
Vill du ha bra kommentarer får du uttrycka dig bra. Du tjänar ingenting på att vara otrevlig och använda ett slarvigt språk. Jag har inga problem med kritik, så länge den är befogad.
hård styrketräning mån till fre
åt 80% fet resten p för ett år sedan men efter att jag ändrade till 60%F 40%p ökade jag i styrka samt muskler dock sämre med hungern som ju ökade