Fläsksvålar i Uppsala?
Hej!
Jag är ny här, har ätit LCHF i ca 2 v. Har läst flera inlägg ang. fläsksvålar. Någon som vet var man kan få tag på dessa läckerbitar i Uppsala? Någon sa att de finns på Willys i Uppsala, stämmer det fortfarande tro?

Jag har inte letat efter dem på ett bra tag, men sist jag såg hittade jag på coop i gränby, coop i boländerna och på ica maxi. Kan nog finnas på willys också, de brukar ha lite "udda" saker emellanåt.
Willys på Kungsgatan, har Mr Chipps fläsksvålar, handlade där i går. Helt okej.
Tack för svar! Är det någon skillnad i smak/kvalitet på Lyca:s resp. Mr Chipps fläsksvålar?
Vet ej om det är någon skillnad, har bara provat Mr Chipp. Många skriver annars om Lyka så jag ska försöka hitta den också.
Vi hade en blindtest här hemma igår mellan Lycas och Mr Chipp's och vi tyckte helt olika…någon tyckte att Lycas smakade mer, andra att de var torra och fastnade i gommen, medans andra tyckte at Mr Chipp's var godare. Men i de påsarna vi hade så var Lycas jämnare i storleken, medans Mr Chipp's hade ett par JÄTTEbitar i sin påse som nästan kändes lite äckliga att få i munnen.
Av detta kan man helt enkelt utläsa att det finns olika tycke och smak…