Sirap i ledningen?
Är det bara jag som tycker att sidan är vansinnigt trög? Alla andra sidor man ska gå in på funkar som vanligt 

nej, du är inte ensam
Nej jag har också problem. Just nu funkar det bra. Men vissa dagar / perioder är det helt hopplöst jobbigt.
Ja, jag har oxå problem, jag trodde först att det var min dator som ballat ur men alla andra sidor funkar bra…
Det kommer efter en liten stund, tror det är för mycket java eller dylikt (i reklamen) som slänger in för mycket skit o kakor, det i sin tur tror jag orsakar stopp i ledningen…
Jag vet jag vet, kass jämförelse…heh…

Hade samma igår, så jag fick stänga datorn
Har också problem, sidorna nästan frös fast, framförallt i går söndag. Tog några minuter för en sida att lada ner. Är bättre nu måndag förmiddag ,men vi är bara hälften så många uppkopplade.
Nu går det fortfarande ganska snabbt att lasta in sidorna, och vi är snart uppe i 500 uppkopplade, mot ca 600 igår em/kväll. Så något har löst sig vill jag tro?
Hade samma problem både igår och i lördags, med långsamma sidor.
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
Jag har märkt att det blir trögare ju fler som är inloggade. Kan det stämma?
Har också problem, ju fler som är inloggade. Fick starta om datorn två gånger igårkväll.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Tisdag kväll: problem igen för mig, det är riktigt segt.

Händer att jag får stänga ner o starta om flera gånger varje kväll. Denna sida är verkligen jätteseg.
En dag i taget...

Sidan har blivit för populär i förhållande till server kapaciteten, kanske?

Nu flyter det på bra trots att det är fler inloggade än det var för nån timme sen - då var det nog betong i ledningarna.

Är det många sajter och sånt som samsas på en server så sölas det ner, om det är många besökare på de olika sidorna.
Tänker att det har växt så mycket att det kanske är dags för att flytta till något större?
Jag är oftast inne på nätterna när jag kommer från jobbet. trögt som attan, fast det inte är många inloggade.

Är det någon som har varit in på support och frågat?
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Uj, så segt det är att komma in på trådarna här på forumet igen.
Hoppas det snart blir bättre!
I går kväll var det vansinnigt segt, och det gick inte att få fram de senaste inläggen, det var bara tomt både däruppe och här nedanför… nån annan som märkte det eller var felet här tro?
Nej Pennylane1, felet var inte bara hos dig. Jag fick heller inte fram trådarna och inläggen.

Har kollat på support och tydligen håller killarna på med någon form av jobb på ifokussaijten det är segt när dom jobbar på kvällarna med det dom gör men kommer säkert att blir bättre så småningom.
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Jag väntar på ett "officiellt uttalande" men jag kan säga själv att det är nästan omöjligt för mig att komma in ju senare det blir på eftermiddag/kväll. 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
så det var inte bara här det är så uuuursegt då…
Tröttnar ibland på att försöka ladda upp…
Hoppas de löser det snart!