Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel
Läst 3534 ggr
marabe
0

Fiber Husk...var?

I vilken affär säljer dom Fiber Husk?

Har kollat Lidl, Willys och ICA kvantum med där fanns inget.

Vore tacksam om någon kunde dirigera mig rätt då affärerna ligger långt hemifrån och jag måste ta mig fram kommunalt.

Tackar!!!

Lottamaja
0

jag köpte på Ica maxi- bland hälsokosten/glutenfritt

marabe
0

Tusen Tack….då blir det en tur dit idag.

Kyss

marabe
0

Såg att du bor i Linköping Lottamaja. Jag är från Göteborg men gästar Linköping just nu. Då borde jag ju hitta Fiber Husk för jag antar att det är i Linköping du köpt det.

Jätteglad….här skall bakas! Skrattande

Lottamaja
0

jepp stämmer bra!! good luck!

marabe
0

Tackar och bugar än en gång! Cool

Wildrat
0

Hälsokostaffärer som säljer lite matvaraor (kokosfett, buljong, burkar med div innehåll osv) brukar även ha fiberhusk. Finns även att köpa på nätet bla här

MissGaladriel
0
Dicken
0

Köpte mitt på Prix…

marabe
0

Nu har jag bakat bröd!

Hittade ett recept här som skulle göras i micron. Det blev jättegott….

Tack vem du nu var som kom på detta….. Skrattande

Tänkte exprimentera en dag om det går att göra kaffebröd av det. Lite kanel, kardemumma, vanilj eller liknande borde funka.

Återkommer…

Dicken
0

Va kul att det blev bra! Det var nog jag som var skyldig till Fiberhuskinslaget. Tidigare var det malda linfrön i samma recept, men jag tyckte det verkade bökigt att mala frön… Den enda funderingen jag har är huruvida det är bra med så mycket fibrer som det blir i brödet? Kanske skall användas försiktigt.

marabe
0

Ja det kan ju tänkas att magen får sig ett spel…hehe!

Men nån gång ibland längtar man ju efter en lättare frukost..typ kaffe och macka och då är detta ju både snabblagat och gott.

Rita-S
0

Jag köper min på Ica delins, Ica matpunkten, Coop Prix.. Står bland bakvarerna.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

MissGaladriel
0

#10. Men Dicken, det finns ju färdigt linfrökross att köpa!! :)

Dicken
0

Är nog inte särkilt dyrt med linfrökross. Om det funkar lika bra (skall prova) så är det ju kalas för dom som inte får tag i Husk. Jag hittade inte Linfrökross i affären förrän i förrgår. Men jag har fortfarande inte hört talas om några fördelar med linfrö.

marabe
0

Dicken…skickade ett brev till dig. Kom det fram?

Jajamensan
0

Jag köpte kross idag och skulle hem o läsa på om allt bra med det.

Men den största delen information handlar om det motsatta.

T.ex. Livsmedelsverketssida som varnar för intag över två msk om dagen.

Någon som vet mer?

[Pennylane1]
0

Nu handlade det här om husk, linfrökross är ju en HELT annan sak! Det lär inte vara bra för att fettet oxiderar. I husken finns inget som kan oxidera, mej veterligen .

[Sias]
0

Här finns Info om psylliumfröskal-produkterna HUSK, FIBER HUSK   www.lindroos.net