Klistrad tråd om extrapriser?
Skulle vi inte kunna ha en klistrad tråd som konstant ligger högst upp på sidan där vi kan tipsa varandra om extrapriser?
Vi är säkert många som gillar att spara några kronor…
Jag kan t ex börja med att tipsa om att Citygross säljer Fläskkarré för 30 kr/kg och stekfläsk för 25 kr/kg just nu.
Det finns en tråd med extrapriser, vet inte var den är dock…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Precis, just därför tänkte jag att det vore bra med en klistrad tråd som alltid finns tillgänglig.

Klistra tråden. Jag brukar vara aktiv i den och söka rätt på den i forumet vid behov.

Klistra tråden. Jag brukar vara aktiv i den och söka rätt på den i forumet vid behov.
Första problemet är att jag har massor av medlemmar som dagligen vill att jag skall klistra trådar. Skulle jag klistra alla dem skulle hela första sidan vara full och det skulle inte kännas ok. Jag får nog minst en förfrågan varje vecka.
Andra problemet är att detta med extrapriser är väldigt lokalt. Då måste alla skriva exakt vilken affär i vilken stad och den som söker måste leta i en lista som kan bli hur lång som helst på varenda liten produkt. Jag tror faktiskt inte det är realistiskt.
Numer pensionär i Nynäshamn
Ok, trist att du känner så, jag tror det skulle kunna glädja många. Själv ser jag inte riktigt problemen, men det är heller inte jag som bestämmer.

Jag håller med Margareta, dessutom tycker jag det är väldigt ohändigt med massa klistrade trådar, för då "försvinner" de senaste så snabbt.
Däremot kan väl de som jagar mycket extrapriser göra upp en lokal som alla de som är intresserade från det området kan bokmärka?
Jag säger som Loria! Förstasidan blir konstig om de flesta trådar är nålade.
Skapa en ny tråd och bokmärk den alla nii som underhåller den?
Jag måste vara hård när det gäller att fästa trådar, släpper jag en får jag skäll av 10 andra som jag sista två veckorna hindrat.
Gissa varför vi har en evenmangskalender? Jo för att alla vill annars ha en nålad tråd per evenemang.
Det kommer dagligen frågor från nybörjare som efterlyser nybörjartrådar som är fastnålade.
Idag gav jag efter för blogg-tråden enligt samma princip som evenemangen och den får ligga kvar så länge den hålls aktull. Alla bloggar utanför iFokus ligger fortfarande kvar under länkar.
Numer pensionär i Nynäshamn

Jag håller med Margareta, alla är vi intresserade av olika sorters trådar och ämnen och tänk om vi skulle klistra fast alla trådar som känns viktigast för varje person, då skulle det bli flera sidor av fastklistrade trådar och då skulle det tappa sin funktion då man måste börja leta efter nya trådar.
Lätt att bokmärka de trådarna man gillar och vill följa.