Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 2164 ggr
Margareta
0

iFokus - många forum

Jag vågar inte skriva i rubriken hur många forum som finns - för det ökar hela tiden. Jag vet inte ens om vi redan passerat 100st.

För er som hittat till Kolhydrater utan att förstå att http://www.ifokus.se är en stor portal med en mängd olika intresseforum.

Du kanske själv bär på en dröm att få starta något om Ditt specialämne - precis som jag gjorde när jag "ramlade in" på Shetlandsponny iFokus första gången. Då är det kanske dags att läsa här om vad iFokus är för något och hur man bär sig åt för att få starta.

Vad sägs om dessa ämnen? Gå in och kolla och ni får se att det är entusiaster som driver.

• Synskadade

• Rullstolsliv

• Bokstavsfolk

• Volvo Valp - det är ingen ny hundras - kolla får ni se!

• Modellbygge - vilka entusiaster

• Datorn På Datorn iFokus kan ni som inte är helt vän med era datorer gå in och ställa frågor och ni som är kompis med era datorer kan gå in och hjälpa till att svara - precis som här på Kolhydrater.

Spännvidden är som ni ser enorm - gå in på Startsidan och se alla. Det är Katter och Hundar och Hästar i alla dess varianter. En spelsida om Trav och en för Raggare och om Relationer.

Eftersom Du redan är medlem på Kolhydrater - så har Du automatiskt inloggning till hela iFokus-nätverket. Vill Du bli medlem på en annan sajt och lätt hitta tillbala dit så klickar Du på
Lägg aktuell sajt till Favoriter. Då blir Du medlem och får ett välkomstmeddelande av den sajtvärden - samtidigt som Du får en sajt till på Din egen lista Mina sajter.

Du kanske redan är medlem på andra iFokus-sajter?

Numer pensionär i Nynäshamn