Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 921 ggr
LC-Skorpionen
0

LC = fantastiskt

Visst är det fantastiskt att lc fungerar!? Jag är fortfarande i chock fast jag ätit lc snart 2 månader. Byxorna jag köpte i Juni som då satt väldigt bra, sitter nu uppe med hjälp av höften. Jag har alltså gått ned ca 2 stolekar i byxor. Som sagt; jag tycker fortfarande att det är helt fantastiskt att det fungerar! Och jag känner inte att jag gör någon uppoffring heller. Det är bara det där med att äta borta eller äta ute som känns lite jobbigt, speciellt om sällskapet inte är invigd i lc…

Jag har nu "bara" 6-7kg kvar till min målvikt och 5cm på midjan (om jag jämför med den gången jag bantade med low-fat).

Jag vara bara tvungen att skriva en liten hyllning till lc-livsstilen och till alla som är tveksamma till lc.

Margareta
0

GRATTIS och tack för hyllningstalet…
Vi är nog många som håller med dig och tycker att det är toppen…

Skall själv bort i morgon och har INTE förvarnat om vår kost så det skall bli spännande!!!

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Grattis! Härligt att läsa att det fungerar.

Margareta: Har varit i Göterborg på mässan och inte ätit något annat än frukost och lite fisk idag. När jag kom hem  så var jag verkligen hungrig, första gången på länge. Tur att man håller sig i många timmar med en rejäl frukost.

Lycka till i morgon.

Margareta
0

Rubriken är så underbar att jag kan inte låta bli att putta upp den här tråden…
Flört
Själv har jag haft lite tid för datorn ett tag eftersom vi säljer/köper hus, men jag är här så mkt jag hinner och jag läser ALLT var så säkra!!!

Numer pensionär i Nynäshamn