Godmorgon 10 oktober
Morrn på er i ottan! Vet inte om det är fettet som gör mig så morgonpigg eller det faktum att jag har påbörjat en blogg och jag är lite speedad :) Hursomhelst är ni välkomna till den. Lite grann om nollkolhydratsvisionen blir det nog emellanåt, kommer inte att kunna låta bli att predika! :)
*stay calm - be brave - wait for the signs*

Fin blogg catlin och gommorrn själv!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Godmorgon! Jag här kikat på bloggen, jättefin beskrivning på LCHF-ätande.

Tack! Vad glad jag blir.
Ni får gärna hålla koll på mig så jag inte skrivet nåt som är galet… 
God morgon! Om det nu är en god morgon när man tvingas stiga upp. Till skillnad mot alla andra så sover jag mer än någonsin och är också tröttare än någonsin. Undrar vad det beror på? Jag kanske gör något fel? Enda trösten är att jag, pardoxalt nog, sover bättre och djupare (hade alltid mardrömmar och sov "lätt" förr). Men som som sagt jag är ändå tröttare…
Ska kika in på bloggen Catlin!
Kul Catin… skall gärna läsa…
Vill du ha med länken bland medlemslänkarna Catlin?
Numer pensionär i Nynäshamn

#5 ok, varför inte?
#4 Tror du inte det är hösten helt enkelt, skorpionen? Det börjar verkligen bli mörkt på morgnarna nu…
#6 Fixat…
#6 Nää, det har vart så hela tiden (ca 11v). Även om hösten säkert bidrar med sitt.
Jag sover också djupare och mer drömlöst, men det gör att jag känner mig mer utsövd och vaknar lättare efter mindre sömn än innan. Det rör sig om 1-1½ timme per dygn.
Jag sover också som en liten nasse-gris på nätterna och vaknar pigg tidigt på morgonen.

Jag är mer som #4, sover tungt och djupt, men vaknar trött. Stressymptom?

Morrn. SKulle kommentera i din blogg, men det gick inte,,
Annars är det en fin blogg som jag länkat till

Vad synd! Det är så roligt med kommentarer! Försök igen?