Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: medlemmar
Läst 1693 ggr
goldinge
0

Dr. Dahlqvist på CD.

Jag har för avsikt att ge ut en liveinspelning av Dr.Annika Dahlqvists föredrag i Nässjö, på CD-skiva. Inspelningen gjordes av den ljueteknikern jag hade hyrt in för kvällen.Det går åt två skivor till hela föredraget. Skivorna sänds i fodral ämnat för postgång.

Innan jag kör igång vill jag undersöka intresset för CD-samlingen.

Det är alltså en proffsig studiokopiering med Annikas foto, ifärg, på skivan.

Pris första utgåvan 180 kronor + porto.

Du kan visa Ditt intresse här, på min mail goldinge@gmail.com, Inge Andersson, Ydrevägen 1A, 57535 Eksjö eller 0381-15503, kvällstid.

Det här sker med Annikas medgivande.

FETT ÅT FOLKET

denno
0

Går någon del av förtjänsten till välgörenhet, t.ex. Annikas fond?

goldinge
0

Första tryckningen ligger på 50 samlingar till en kostnad av 7 200 kronor. Går alla 50 åt blir det en "vinst" på 1800 kronor inklusive moms.( ex. moms 1440:-).

Jag har inte för avsikt att tjäna en enda krona för egen del. Fungerar utskicken utan reklamationer och oförusedda utgifter kan jag tänka mig att överskottet går till Annikas fond eller annat som främjar mf. av LCHF. Exempelvis Folderskyltlådan.

Om jag vänder på steken där det visar sig att intresset är så stort att jag beställer kopiering men försäjlningen inte svarar upp till intresset lär jag ha en och annan skiva osåld.

goldinge
0

Är denno nöjd med svaret?

denno
0

Du svarade direkt och utförligt på min fråga så, givetvis är jag det.

goldinge
0

CD-läge just nu, 16 intressenter. Förutom Sverige även Finland, Norge och Frankrike. Om någon undrar så fixar inte jag att sälja via nätet. Har även fått förfrågan på kasettband. För övrigt tror jag att det blir endast en utgåva.om det blir någon. Förmodligen kommer någon att lägga ut den på nätet för gratis tillgång.Skulle intresset överstiga 1000 samlingar blir priset lägre.

goldinge
0

Vidare information om CD:n finns på Annikas blogg.

marimu
0

Varför ger du inte ut föredraget på DVD?

Margareta
0

*Jag flyttar tråden från gruppen Medlemmar till gruppen om och med Annika Dahlqvist

Numer pensionär i Nynäshamn