Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettfrågelåda-minmat
Läst 893 ggr
pmg
0

Minmat funkar inte för mig

Hej

Är det fler nybörjare än jag som inte lyckas logga in på Minmat? Jag får inget bekräftelsemail så att jag kan logga in. Har provat två olika användarnamn men inget får bekräftelsemail. Har även mailat till supporten på minmat utan att få svar - är väl troligt att han är ledig.

Det fungerar att kolla dagens fördelning på p-f-k, men jag kan inte göra några kaloriberäkningar. Tycker jag äter mycket så jag tror jag ligger i överkant, men det vore trevligt att kunna stämma av det. Dagens intag har varit 79f-13p-8k så det är jag hyfsat nöjd med. Ska försöka få in några mer proteiner i morgon istället för kolhydrater - en bit fisk och lite mindre ost så löser det sig nog.

PiaC
0

Hej!

Samma sak för mig. Har fårr bekräftelse mail men när jag klickar på länken för att bekräfta kommer bara en vit sida upp. Mailade supporten för två dagar sedan tror jag och väntar fortfarande på svar…

Hade också gärna velat ha någonstans där jag kan räkna ut, känns som man lär sig mer då..

Pia

Margareta
0

Killen som gjort programmet jobbar helt gratis och gjorde det till sin mamma först och släppte in hela Kif sen.

Han kanske har jullov helt enkelt. Man får ha lite tålamod.

Numer pensionär i Nynäshamn

Margareta
0

*Jag flyttar inlägget till frågelådan för MinMat*

Numer pensionär i Nynäshamn

[Pennylane1]
0

ja han brukar oftast svara väldigt direkt, enl min erfarenhet.

PiaC
0

Jag har is i magen å massa fett å proteiner me såklartFlört

pmg
0

Ja, det är inga större problem med att vänta i sig men i teknikens underbara värld vet man ju aldrig var man kan hitta felen. Tänkte som så att om det bara var jag som hade problem så låg felet kanske på min dator och inte hos minmat. Och med tanke på att det har varit så många nybörjare dessa dagar och att PiaC fick bekräftelsemail så är det kanske så att det är min dator det är problem med? 

Och till PiaC, när jag får helvita sidor brukar det beror på att min webbläsare inte klarar av just den sidan antingen för att den inte är uppdaterad (webbläsaren alltså) eller för att webbsidan inte är optimerad för just den webbläsaren. Jag växlar därför mellan ett par, tre olika program - Safari, Opera och Explorer.

pmg
0

Tack alla för era svar. Nu fungerar plötsligt minmat så nu kan jag lägga in och spara.

Till PiaC, när jag skulle logga in med den länk som kom i mailet så drabbades jag av samma som du - i alla tre webbläsarna. Försökte flera gånger men inget funkade. När jag senare gick in på minmat genom att skriva in webbadressen så kom jag till förstasidan och så stod det att jag var inloggad?? Så på något sätt funkade det utan att jag medvetet aktiverade något på hemsidan.