LCHF
Jag ställer mej i kön av ständigt överviktiga och kolhydratsknarkare.
Det spelar ingen roll vilken metod jag har kört (pulver, viktväktarna osv) så har jag alltid trillat dit när det gäller mackor, det är där jag släpper på mina hämningar eller tycker att "de är ingen idé" jag skiter i allt… osv.
Det är nu tredje dagen med LCHF och jag känner mej verkligen sporrad både av att sötsuget inte infinner sig och av resultatet på vågen.
Även om jag vet att de inte är det som ska styra så behöver jag resultatet nu för att få se fördelarna med kosten i övrigt.
Jag tycker det är kanon härligt att det här forumet finns. För behöver jag hjälp som igår, så finns ni här och stöttar och delar med av kunskapen.
behövde bara skriva av mej lite
Jo… igår drack jag även 2 liter vatten ( minst) man får inte glömma bort den viktiga varan.
Ja, att kämpa mot hunger är inget vidare…

Nej inte ett dugg.. Men jag lovar, de här dagarna har jag överhuvudtaget inte alls varit sötsugen och annars är det första jag gör på morron, fundera över vilket godis jag ska äta i kväll.
suget har varit enormt.
Nu inbillar jag mej inte de altlid ska vara så här, men varje dag är en bit i från ursprunget!
Jo, det är nästan alltid så här. Sötsuget *poff*

Välkommen hit!

Magica197c : Tack
MikaelJ: Ja det är underbart!
Välkommen hit och lycka till!
Numer pensionär i Nynäshamn

Välkommen hit och lycka till!
Vist är det en härlig känsla att slippa sötsuget!