Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 850 ggr
PernillaS
0

På måndag är det dax

Har helt kommit ifån LCHF men ska ta tag i det igen denna gången på allvar dax att börja jobba av sig julkilona

Nån mer som ska börja igen

Mervi
0

Välkommen tillbaka och lycka till! Det finns många som startar om efter jul eller efter en längre paus.

ButterflyEffect
0

Jag började (om) i måndags och vet fler som kommer börja nu på måndag. Lycka till!

Maia
0

Grattis och lycka till!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

jejjja
0

Grattis och lycka till alla som börjar om

PernillaS
0

Tack tack det känns som om det kan behövas.

Funderar på att börja med en veckas äggmjölk men frågan är om man pallar det i längden

Emea67
0

Välkommen tillbska!

Jag började om igår (lördag) och det känns bra nu efter helgerna!

Lycka till!

mariapia
0

vad är äggmjölk?enbart mjölk vispat m ägg?rått?

PernillaS
0

Ägg mjölk

I ägg

1 äggula

3dl vatten

50g smör

kanel

värm vattnet häll över resten av godsakerna

Mixa och drick

Mums

shin
0

Härär en till som börjar om på månd. Jag har ätit LCHF-kost den sista tiden med tillägg av godis iganska stor mängd. (alltså inga spannmål bröd o dyl.) Så på tre veckor hat det lika många kg.

shin
0

Härär en till som börjar om på månd. Jag har ätit LCHF-kost den sista tiden med tillägg av godis iganska stor mängd. (alltså inga spannmål bröd o dyl.) Så på tre veckor hat det lika många kg.

shin
0

helium
0

jag provade att göra äggmjölk en gång, med Cacao. Men alltså… jag måste verkligen ha missat någonting… Det smakade…. choklad-slajm…. slemmig konstistens var det. Jag måste ha gjort fel?

anki1
0

Jag börjar på tisdag, eftersom det är min födelsedag i morgon. ingen idé att starta något nyårslöfte förrän efter 13-helgen. MEN då.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

TheWho
0

Grattis i förskott till dej Anki!

greensis
0

#12 Hade du äggvitan i? Det är lätt att det blir slajmigt då. Jag gör äggmjölk enbart på äggulor+smör+vatten (kokande direkt ur tekokaren), ca 5-6 gulor till ca100g smör + 3-4dl vatten.

Själv dricker jag det inte rent utan enbart i kaffe.

Fabricati diem, pvnc!

PernillaS
0

jag har ett helt ägg och en äggula i smat smör sen h'äller jag kokande vatten över samtidigt som jag mixar blir hur bra som helst.

Vad tror ni om en vecka enbart med äggmjölk kan det göra nått på kilona??