Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 660 ggr
Tilda-T
0

Gomorron alla den 26 September

Idag bär det iväg för mig till Gran Canaria (en efterlängtad semester) men jag åker inte förrän kl 23.00 ikväll så jag räknar med att jag hinner in en sväng i e.m och läsa lite till innan jag drar!

Jag gick ju ner 1,6kg på 4 dagar med fakirkost (jättebra) drog iväg till Åland med tjejkompisar under helgen och gick upp 1,5kg (mindrebra) 

För mig funkar båtbuffeer , både frukost och middag väldigt bra nu för tiden det måste vara ultimata sättet att äta på för oss lågcarbare då kan man frossa i sånt som man gillar och kan äta.

Nu är jag fundersam på hur det fungerar att äta utomlands när man har sådana här tokiga ideer? Är det någon som har några erfarenheter eller tips att komma med så är jag idel öra(eller säger man idel tangent)Flört 

Ha en Jättebra dag alla vänner! Hörs lite ikväll!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mervi
0

Önskar dig en riktig trevlig semester. Njut av bad och värme.

Och lycka till med maten. Jag vet inte hur maten är där. Skall åka till Lanzarotte om en månad så hoppas du kan berätta för mig när du kommer tillbaka.

Ha det bra.

Tilda-T
0

Är tillbaka och gick upp 1,5 kg under en vecka med både öl och vin samt wiskey. Maten var faktiskt helt okey man kan välja salladen iställetför pommes osv. mycket fisk och kyckling.

Det konstiga är att när man kommer hem och återgår till LCHF går man snabbt ner dessa extra kg direkt, för mej tog det endast 3 dagar faktiskt.

Sen tycker nog jag att man kan unna sig dessa "lyxdagar" när man vet hur man fixar det när man kommer hem igen!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

Mervi
0

Det är säkert bara vatten man samlar i kroppen och det rinner ut fort igen.

Skönt att läsa att maten var bra.

Margareta
0

Välkommen tillbaka Tilda!!!

Numer pensionär i Nynäshamn