Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettoff-topic-ot
Läst 1472 ggr
Katarina2
0

OT- Vad heter han?

Vad heter mannen som pratar i denna reklam?

Kooperation utan gränser

Jag har en tydlig bild av honom, lite kraftig, skägg och hade ett barnprogram på 70-talet som handlade om vilda djur…tror han var barnvakt eller något, han öppnade en dörr och sedan fick man se vidla djur och höra fakta om dessa.

Vet någon vad han heter och kanske t.o.m kommer ihåg vad programmet hette?

Tack på förhand!

MillisB
0

Kan det vara samma som han här? Från programmet Kroppen.

/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend.          (David Perlmutter)

Internettan
0

Jag tror också på att rösten tillhör han från Kroppen. Men du, Katarina2, verkar mest beskriva Beppe Wolgers i Beppes godnattstund.

"Every point of view is a view from a point."

Internettan
0

När jag tänker efter var rösten mest lik Beppes, men jag tror inte att det var någon av dem som pratade i Kooperation utan gränser.

Katarina2
0

Nä. inte Beppe och inte Jan…den här mannen var ganska ofta på tv på 70-talet, men jag vet inte om att jag sett honom senare.

Mer förslag?

Katarina2
0

Tror att han hade glasögon om jag inte minns helt fel.

Internettan
0

I denna lista finns det med ett program som heter Niklas önskedjur. Programledaren heter visst Rolf Knutsson - kan det vara han? Jag känner igen namnet på programmet, men kommer inte ihåg hur programledaren ser ut.

Katarina2
0

JAAAA! Tusen tack! Hittade ett klipp med Rolf på youtube..och det är han!

Rolf Knutsson

Internettan du är guld värd!

Internettan
0

Niclas önskedjur (Handlade om Niclas som reste iväg med sin pappa, spelad av Rolf Knutsson, till en stuga ägd av den upptäcktsresande morbror Moppe. Där fanns en märklig maskin som om man hällde färg i den, visade filmer med olika djur)

(Hi, hi! Jag blir helt besatt av detta. Jag vill se om jag känner igen honom men hittar inget foto nånstans.)

Internettan
0

Ja, han ja! Han känner jag ju igen jätteväl. Så bra - nu kan jag släppa detta och göra lite nytta istället. Glad