Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettallt-om-lågkolhydratkost
Läst 874 ggr
lizzyz
0

Tack allihop

Jag har inte presenterat mig riktigt här förrut. Har svarat på nått inlägg då och då men läst desto mer. Har lite svårt att prata om mig själv men tänkte att nu är det dags att presentera mig och tacka alla för alla goda råd som finns i detta forum.

Jag är alltså en tjej på 38 år. De senaste åren har jag stadigt gått upp i vikt. Det började med att jag sa aldrig över 60 kg, aldrig över 70 kg, aaaaldrig över 80 kg. 163 cm lång till dessa kilon.

Förra vintern stod vågen på 84 kg och i våras landa den på 82.  I somras fick jag nog efter att ha sett mig själv i profil och inte ville gå ut alls efter det. Tog mig en vecka med pulverdiet och gick ner 6 kg på det. Visste att det var ohållbart i längden att gå ner så och jag vill verkligen inte gå upp alla kilon igen. Så jag började kolla runt på nätet efter alternativ. Jag har testat atkins förrut och visste att det funkade bra men att jag efter nån vecka alltid föll tillbaka i kolhydratträsket. Men jag började ändå söka mer information om atkins och även gi och så hittade jag hit och tyckte att LCHF det verkade vettigt och det var i slutet på juli och en sisådär 22 kilon sen alltså. Så tack alla ni som skriver här som gör att jag hittat så bra information. Det är så skönt att slippa sockerdjävulen förr så åt jag godis och drack coca-cola varje dag.

I min profil har jag lagt in en bild på mig ifrån semestern och en bild som jag tog idag så gå gärna in och jämför om ni har lust.

Emea67
0

GRATTIS!

22 kg är inte illa!

Ja detta forumet är en bland de bästa tycker jag med!

Kollade din profil inga bilder Rynkar på näsan

sisan881
0

Vad kul att det fungerar för dig!

lizzyz
0

#1 Tack så mycket. Jo de ligger i mitt album. Kan inte alla kolla i det?

#2 Tackar

Maia
0

Verkligt snygga bilder  (de ligger i fotoalbumet på Lissyz sajt!). Snyggt!!!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Emea67
0

Ok har hittat nu är inte så haj på detta med sajter och fotoalbumSkäms

Vilken skillnad ska kanske ta några bilder själv.

lizzyz
0

#4 tack så mycket

#5 Ja gör det. Jag ångrar att jag inte har tagit fler på resans gång så lätt att glömma hur man såg ut. Jag är fortfarande inte nöjd utan vill ha bort dallerkilona ser bara dom just nu. Nyttigt att ha och kolla tillbaka på.

Mervi
0

Grattis! En stor skillnad. SkrattandeDallerkilona kommer nog ramla av de med även om det kan ta lite mer tid. Lycka till!

lizzyz
0

#7 Tack så mycket. Jaa jag tror också att de försvinner så småningom jag har svarat så bra på att äta så här. Men jag var inte precis fettskrämd tidigare heller har alltid tyckt att det varit onödigt att bära hem vatten ifrån affären. Så det kanske är därför jag har haft sån tur och inte behövt mixtra så jätte mycket. Har haft några korta platåer men inte som vissa här inne kan ha. Lyckligt lottad så är jag.

Magica1970
0

Vilken förändring!!! Stort grattis Skrattande