Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: hälsa
Läst 1240 ggr
YlvaPåÅland
0

Kapitalt magras :-( *skitsnack*

Usch vad jag mår "kacka"! Har haft ett sånt konstigt "sug" i magen i veckan, började för flera dagar sen. Inte hungersug, mer illamåendesug och lite åt magkatarrhållet. Svider lixom.. Guld i mun Igår blev det inget simmande och när jag kom hem på kvällen hade jag *ont* i magen.. I morse kändes den ok igen, så jag for på jobb. (iofs m vältömd mage, men inte ont) Mådde bra tills lunch, sen började det igen. Avvaktade med att äta, men det hjälpte inte. Åt lite, men det blev inte bättre av det heller.. For hem tidigare, för när magraset satte igång kände jag inte att jag kunde sitta kvar där mera. Hemma igen satte det igång.. Sen hade jag *ont* i magen igen, kom och gick som i vågor. Tog lite magyoghurt för att se vad magen sa om det. Tyckte tydligen om det, för efter det kändes det bättre. Blääääää om det fortsätter! Har ju lixom lite bättre saker för mig i helgen av nån konstig anledning! Obestämd

Maia
0

Stackare! Tror du att detta är relaterat till kosten?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

YlvaPåÅland
0

Eftersom en kollega känner av samma sak tror jag inte riktigt det. Vill inte tro det i alla fall. Hon äter inte alls lika strikt som jag, mer kolhydrater och så. Men vem vet, har haft väldigt trög mage sen jag började i mitten av nov. Kanske är en reaktion på det, ett sätt att få ut skiten typ Foten i munnen Är ganska trött och seg också, vet inte om det också/heller hör ihop eller om det är omställning av kosten. Jättesvårt att veta juh!

Maia
0

En sak som jag aldrig upphör att påminna om är blindtarmsinflammation. I och med att det finns så mycket övergångsbesvär med LCHF kan man lätt missa att ont i magen kan vara symptom på något annat.

Hoppas det är gammal vanlig magsjuka och att det drar igenom kroppen snabbt nu!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

YlvaPåÅland
0

Drar det ner åt höger ska jag kolla upp det, just nu känns det riktigt bra förutom att jag är ännu törstigare än tidigare. Återstår att se om det kommer igen eller om det är överstökat Obestämd

Aniara4
0

Det verkar gå en del magvirus nu.

Emea67
0

Tycker också att det låter som magvirus! Min dotter hade liknade symtom för ca 1,5 år sedan sedan blev vi smittade magvärk och springande på toaletten min son fick dessutom hög feber och spydde.

Hoppas att det snart går över!