Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: om-sajten
Läst 551 ggr
Lillianna
0

Hur läser ni forumet?

Jag är lite nyfiken på hur ni läser forumet här? Läser ni endast i det 'rubrikämne' som ni är intresserad av, läser ni senast inlagda eller hur gör ni?

Har själv inte riktigt fått klur på detta och är rädd att jag missar om jag bara läser senaste inläggen…..vilket vore synd förstås. 

/Lillianna

~ Lillianna ~

Margareta
0

Jag gör på olika sätt:

Eftersom jag är Sajtvärd MÅSTE jag läsa allt (moderator).
Om man hela tiden läser senaste inläggen så att det inte finns något fetmarkerat så har man läst allt. Inget kan gå förbi en då.

Om hela sidan är fetmarkerad klickar man på Framåt neranför ch finns där fler fetstilta är de också olästa. De nyaste är alltid överst på första sidan.

Rubrikerna använder jag sen när jag letar efter inlägg och när jag skriver nya trådar för att placera dem rätt (det händer att jag flyttar andras trådar…Fundersam för att de lättare skall gå att hitta)

De som inte vill läsa hela följer sin grupp och det är därför vi har så många grupper. Någon vet jag följer en grupp + allmänt.

Generellt är det så att allt oläst är fetstilt.

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Jag läser också allt fetstilt + att jag ibland går och läser annat om det är något ämne som jag letar efter.

skogsstjrna
0

När man kommit in som ny ganska sent blir det tyvärr alltför mycket jobb med att läsa in sig på allt befintligt.

Jag läser följdaktligen mest en del nyinlagda/-uppdaterade inlägg samt ett par jag råkar minnas rubriknamnet på. Tidigare fanns det en lista på ens egen sida så man såg var man varit inne och kommenterat, men den är borttagen nu. Det gör att det tyvärr är ganska svårt att bevaka om någon annan kommenterat ens eget inlägg osv.

Det vore kanon om det skulle tillkomma en funktion där man kan "bevaka" en viss tråd, så att alla sådana visades på en egen flik/sida.

Nu blir det lite hyppigt vad jag läser och inte, och jag missar säkert massor av intressant information…

AnnK
0

Jag saknar verkligen funktionen på "min sida" där alla trådar som jag varit involverad i dök upp och markerades med fet stil när någon hade gjort ett inlägg på "mina" trådar. nu tycker jag att det är mycket svårare att följa med i diskussionerna.

Margareta
0

Den funktionen på min sida är bortplockad av prestandaskäl. Vi har ju haft problem med sirap.ifokus….Fundersam

Jag tror den kommer tillbaka om killarna som fixar får till hastigheten igen…alla saknar den

Numer pensionär i Nynäshamn