Godmorgon 30 september
Godmorgon!
Vad tiden går. Sista dagen i september. Det ser ut att bli en fin dag.
Har tänkt att loka lite i trädgården och vara ute så mycket som möjligt innan kylan och rusket kommer.
Ha en trevlig dag.
Morrn, ha en trevlig dag själv, jag skall gå på fest ikväll…..vin…. men ska försöka minimera kolisar i maten.

Hej! Tillbaks efter en vecka i Tyskland och försöker hinna läsa ikapp veckans aktiviteter. Lowcarb och Tyskland gick inte ihop… har blivit helt fel mat hela veckan. De har potatis och mjöl i allt, och sen gick det väl ner en öl eller 3 i tillägg ;-) Men det är bara att ta nya tag igen. Är på vårt lantställe i skärgården utanför Stockholm. Tog en liten sväng upp i skogen och fann enormt många kantareller på vår tomt så nu vet jag vad vi ska ha till middag!! Tänker nog smaka på björnbären på busken också…
Jag förstår att du smakar björnbären , mums, det gjorde vi också när vi var i skogen sist. Det är gott.
Det är inte lätt att hitta bra mat när man skall äta ute. Nu gäller det att återgå till ordningen. Lycka till!
Välkommen tillbaka monkan! Bara att ta nya tag. Den här sortens händelser händer hela livet och är ingen katastrof.
Själv har jag varit till soptippen och rensat ytterligare inför kommande flytt… känns konstigt att klockan är så mkt som 13:00 en lördag innan jag ens tittat in här…
Numer pensionär i Nynäshamn