Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikett: allt-om-lågkolhydratkost
Läst 1116 ggr
Vicks
0

Mäh! Hur är det möjligt?

Åt 2 ostskivor med smör och paprika + lite kaffe på förmiddagen. Sedan blev det lite ditten och datten, besök, shopping osv. Kom på kl 16.00 att "nämen, jag har ju inte ens ätit lunch!" Förvånad

Att jag sen inte var galen av hunger och irriterad som f*n på alla sega bilförare på vägen hem från Rusta är otroligt!

Har jag fettdriften att tacka för detta? Cool

maxiq
0

Japp! Passa på att njuta!

Skrattande

kaisakavat
0

Ja, det har du!! Grattis!Skrattande

Maia
0

Första gången man upptäcker detta är alltid lika vacker. Tack för att du påminde mig! Man blir van över jämviktshumöret efter ett tag.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Vicks
0

he he

Kom på efteråt att vad fånig jag är egentligen! Som om det vore bra att inte äta liksom.

Men det är ju bara det att det blir sådan stor förändring från att vara hungergalen till att.. jaa, inte vara det! Skrattande

Sigrid1970
0

Hej!

Upptäckte (eller snarare återupptäckte) motsatsen till mättnad igår då jag hade ätit kolhydrater till lunch. Var så vrålhungrid vid 17-tiden att jag tvungen (ähum) att köpa smågodis för att ta mig hem. Är även sockersugen idag, så snacka om att socker-monstret tar första bästa tillfälle att få komma tillbaka!! Skön känsla ändå att inse att sådär hungrig var jag ju ofta förut, men inte sedan jag började med LCHF!

Det var första riktiga snedsteget sedan 1 september, men nu ska jag återgå till det jag mår bra av. Tyvärr står jag still i vikt, men det släpper väl så småningom.

aranels
0

Det är ju faktiskt helt otroligt att man levt ett helt liv med hunger, så lägger man om kosten och man blir inte på långa vägar så hungrig som tidigare.

Jag har en hel del värk och nu är jag inte påverkad av att hungern ökar min smärta, gjorde exakt samma som "5, köpte en massa smågodis och åt det under tiden som maten puttrade. Sen,,, efter maten så blev jag ju såååå sötsugen , att det var helt omöjligt att motstå. Fascinerande va??!!