Att få må så här bra
Hej, jag har nyss fyllt 50 år och haft ulcerös colit sen jag var 12. Jag har provat alla typer av dieter och väktväkare. Tänk att en med ulcrös colit är överviktig, jag har alltid gjort minst tio toabesök per dag.
Men sen sista augusti när jag hittade LC så har min mage varit helt underbar, jag har glömt av den.
Efterson jag inte har ätit kött på 14 år så känns kosten lite svår att variera. Har inte gillat ägg heller men mår jag så här bra så känner jag att det är värt att prova med kött för variationens skull.
Skulle vara kul och veta om det är fler med uc här.
Jag har varit med här ungefär en vecka och känt mig för. Men ni är toppen som delar med er av era kunskaper. Jag hoppas att jag kan bidra med lite sen när jag kan mer.
Välkommen hit. 
Vad kul att läsa om din mage. En sådan förbättring måste vara helt fantastisk. De flesta här har blivit av med allehand magbesvät med denna kost.

Välkommen från en dalkulla 

välkommen från en dalkulla till
Välkommen hit Dalkulla. Här har du en till som fått en lugn och fin mage. Visst är det underbart?
Välkommen säger jag med som även jag går mindre på toaletten numera.
Med Vänlig Hälsning
/Diana Lovatt
Järbo, Sandviken zon 4
Välkommen dalkulla!
Själv är jag vad som kallas "rumpkulla" (för er som inte vet vad det är så har det INTE med anatomin att göra, utan att man är från "rumpan" av Dalarna).

Här med!*vinkar* Knätofs så det ryker.. född i Rvk..
Hej o Välkommen Dalkullan.Visst är det skönt att märka alla fördelar med kosten,den blir ju som ett gift 
hej Dalkullan,
jag är ny här men min första tråd här (tack vare margareta) var en fråga om ulcerös kolit. Vore mycket tacksam om du ville göra något inlägg där med dina erfarenheter.