Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 405 ggr
Kelly
0

Godmorgon 28 september

En riktig godmorgon till alla LC kämpar. Det här med att ändra livsstil är inte alltid så lätt när hjärnan tar semester. Igår hade vi möte på jobbet och vår chef bjöd på vindruvor, när turen kom till mej så stoppade jag blixtsnabbt i mej två vindruvor i truten utan en tanke LC eller att jag bytt livsstil det var min kompis som viskade till mej "du äter ju inte sån´t" Kände jag mej dum eller????? Blev nog lång som en häst i fejset kan jag tänka mej, men som sagt hjärnan hade semester (vilket händer då och då när vi har möten)

artch
0

Godmorgon! Här är det riktigt höstrusk och har varit det hela veckan.

Och visst tar hjärnan semester ibland. Igår åt jag en kaka med såväl vetemjöl som fruktsocker. Men jag vill inte ta en diskussion med en potentiell arbetsgivare om varför jag inte fikade något när jag stämt fikaträff med honom. Där drar jag gränsen Glad

Ha en härlig dag på er allihopa!

Mervi
0

Godmorgon!

Det var nog en reflexrörelseFlört kommer skålen med godsaker så tar man. Tur det inte var godis.

Idag har jag varit småbarnsförälder och tagit upp två små flickor, serverat frukost och kört den ena till skolan och den andra till dagis. Tur vi bor grannar så det var ganska enkelt. Snälla söta töser är det också. Det var lite mer livat hos oss vid frukostbordet.

Önskar alla en härlig dag.

Margareta
0

God förmiddag…
Jag är kvar i budgivning och andra stressande tankar kring husförsäljning/visningsångest och annat, men jag kämpar på och är inne och läser allt även om jag inte hinner skriva lika mycket som vanligt…

Numer pensionär i Nynäshamn

Mervi
0

Margareta: Håller tummarna för budgivningen. Du vet att vi tänker på dig.

skogsstjrna
0

Heja på med budgivningen, hoppas det inte drar iväg alltför mycket.

Man blir ju lite mörkrädd när man läser dagebns tidning om en etta på 35 kvm som gick för knappa 3 miljoner…