Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettmat-livsmedel-matfett
Läst 3952 ggr
Dora
0

KOKOSFETT SUCCÈ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under gångna helgen ställde jag ut på Allt för Hälsan mässa och tro eller ej vi har sålt mängder burkar av EKOLOGISK KOKOSFETT. 80% av besökarna som har handlat av oss har aldrig testat fettet, men när vi berättade om egenskaperna blev alla intresserade och förhoppningsvis återkommer. Har träffat några andra också som redan känner till fettet och några Kif-are med.

Av alla besökare som vi har pratat med, minst 90% har redan skrotat margarinet och använder smör istället.

Det går framåt.

Jennix
0

Kul! Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Maia
0

Vad roligt, Dora!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Dora
0

Tack,

Idag var jag på Mat för Livet mässan i Kista som utställare, och den pågår till i morgon.

Jag hade med mig idag kokosfett ca. 25 burkar och vips, de bara försvan igen.

Vi har berättat till alla intresserade celiaki kunder, mjölkintoleranta att dem ska slopa margarinet och använda istället smör eller kokosfett.

Imorgon kommer barnfamiljer till mässan och jag har inte en ända kokosfett kvar. ObestämdMen jag kan altid tipsa dem om fettets egenskaper, samt söndagens kalla fakta.

Jag ska sätta upp lite reklam om den.

Caena
0

Jag var där !!! där alltså allt för hälsan i Älvsjö!! köpte enkokosfett också!!!
(oj den här tråden var gammal =)

Viktor-88
0

Dora vart kan jag köpa ditt kokosfett, samt till vilket pris?
Har ni kvar den ultragoda kokossmaken? Eller är det helt smaklöst som t.ex. Unilevers variant?

Jag bor i göteborgstrakten, PM'a gärna!

Mvh Viktor