Åsikter om LCHF
Ville bara berätta om detta.
Vi satt och tittade på kalla fakta om LCHF. Vi var ett helt gäng och alla bantar naturligtvis på sitt sätt. Vänner och släkt hade åsikter om att fett de kunde man inte äta. Helt fel. Extremdieter fungerar aldrig.De visste inte att jag har ätit LCHF i två månader. Plötsligt sa en till mig.
Men du måste ju börja äta. jag har aldrig sett dig så smal.
Jag svarade att jag äter mycket och helt enligt LCHF. Snacka om att de vart tyst.
Efter två månader och alla övergångsbesvär som finns är jag nu helt såld på denna diet. Tyckte de var löjligt med alla fördelar som ni skrev här. (ursäkta) Inte kan man må så bra av fett och kött.
Nu sitter jag här med min lugna mage och ett bättre humör. (utom PMS som är lika illa) Och nått mitt mål med vikten.

Underbar historia, och grattis =)
Visst är det underbart? Och inte känns det som bantning heller… Får se om du lyckats inspirera några av dina vänner.
Din PMS kommer nog bli bättre den med men det kan ta ett tag. Hormoner ställer inte om sig i första taget.

Vilken härlig historia! Njut av din framgång.

Åh tack för ett gott skratt. Själv har jag problem med o få kg o lossna men annars mår jag väl rätt bra o hade gärna sett dina vänners miner hahahahaha.
Lycka till med fortsättningen

hehe så bra! Jag har fått över maken på min sida detta helt utan mening jag var nöjd med min hälso vinning o min viktnedgång , att han ville hänga på är bara jätte kul. Jag tycker att jag har vunnit så mycket.
Ps. Jag har oxå tråkig Pms men nu har jag det bara 2-3dagar inte flera gånger om dagen ( som innan med mitt sockerberg o dalbana)
hehe så bra! Jag har fått över maken på min sida detta helt utan mening jag var nöjd med min hälso vinning o min viktnedgång , att han ville hänga på är bara jätte kul. Jag tycker att jag har vunnit så mycket.
Ps. Jag har oxå tråkig Pms men nu har jag det bara 2-3dagar inte flera gånger om dagen ( som innan med mitt sockerberg o dalbana)
Grattis :-)
Bara att gratulera! Tyvärr så är det många som inte vågar ompöva och testa något nytt. LCHF är ju så logiskt att det gör ont
.