Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettom-sajten
Läst 1702 ggr
kajsa71
0

Hur tar man bort prenumerationer?

Sedan igår så ramlar det in en massa mail till mig från iFokus prenumeration på olika inlägg som jag inte prenumererat på.

Hur ska jag få bort dessa prenumerationer?

MimLan
0

Man tar bort dem via samma sätt som man prenumerar, man klickar på Prenumerera ovanför första inlägget.

Men eftersom du hävdar att du inte har prenumerat på något tycker jag att du skall gå till support.ifokus.se och ta ditt ärende där eftersom något verkar vara fel. "Om sajten" är inte en supportavdelning för systemet, utan handlar om själva KiF.

kajsa71
0

MimLan! Ursäkta om jag ställde frågan på fel ställe! Trodde det gick att fråga här efetrsom det finns flera frågor här som berör problem med sajten.

För övrigt låter det som om du inte riktigt tror på vad jag säger!  Jag har ställt samma fråga på support.ifokus och fått samma svar som från dig, dvs att det bara är att ta bort prenumerationerna. Men eftersom det inte finns några prenumerationer att ta bort så får jag väl bara fortsätta att ta emot en massa mail som jag inte vill ha!

Kefa
0

Kajsa - ursäkta om jag frågar men det är inte RSS feeds som ramlar in? Jag  körde RSS tidigare på kolhydrater men det vart alldeles för mycket. Det blir så om man har RSS prenumeration i IE7 och senare och RSS klient i sitt E-post program. I Outlook 2007 är det standard, en underbar funktion, om man väljer rätt Foten i munnenTungan ute

MimLan
0

#2 Det var därför jag informerade dig om var man ställer support-frågor, det var väl bra?

Support måste alltid börja någonstans ifrån, det är fullt naturligt att anta att du har gjort prenumerationer som du glömt bort. Det är så i de flesta fall. Hur skall någon veta att det i just ditt fall inte är så, om de inte börjar nysta någonstans, speciellt om du inte har lämnat exakt information. "Har inte prenumererat" kan innebära en hel del alternativ som du inte uteslöt i din beskrivning.

Din sista mening låter lite väl sur i onödan. Vill du inte vara med i dialogen som är till för att hjälpa dig så behöver du inte.