Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettlchf-för-nybörjare
Läst 17607 ggr
SamanthaJones
0

Baconchips på bio?

Sitter och funderar om man kan äta de baconchipsen som finns på biosalonger? Någon som vet vad de innehåller?

Vore bra om någon kunda svara fort ;)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

mikaelj
0

De är chips, dvs gjorda av potatis. Inte samma sak som fläsksvålar som är gjorda på (tada…) fläsksvål.

MimLan
0

Njäe. De är gjorda på vetemjöl. Men skitkolhydrater är det oavsett.

Har man någonsin ätit fläsksvål tror jag nog det är svårt att missta baconsnacksen för något som är på riktigt?

SamanthaJones
0

okej, var det jag misstäkte…. tack :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

mikaelj
0

Ah, jag läste bara siffran kolhydrater och gissade på potatis. Nå, som du säger.

Alidaxxx
0

Bra "tråd"! ska på Bio imorrn. Vad kan man ta med sig? Inte så roligt att sitta o lukta (o sukta) på sambons popcorn.

Jennix
0

#5  Ta me dig egna fläsksvålar, en bit ost, kanske 85% choklad om du klarar sånt?

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Halvdansken
0

Vaddå? MÅSTE man äta nåt på bio?

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Loria
0

Jag tillhör dem som vill äta på bio, men inte sambon. Så vi kör varannan ;) Egentlgien hör väl biosnaskandet till "det gamla" rörelsemönstret o är nått man borde avvänja sig från?

Hamka
0

Brukar smuggla ha med manel nu när det närmar sig jul :)

Annars paranötter…

FlickanM
0

Hej! Jag som är lat (och har litet kök) kan man köpa färdiga fläsksvålar nånstans?

Pylle
0

Fläsksvålar är en bristvara!

Inte finns det på io i alla fall och inte på Liedl heller fast det är ett tyskt bolag.

jag som alltid var poppcornberoende på bio äter numera inget!

Tänk vad LCHF har gjort för en 57-årig bioälskare

Laurel
0

Hej!

Jag köpte fläsksvålar på en affär som heter Eko i Haningetrakten. De var av märket Lyka och innehåller inga kolisar.

FlickanM
0

Tack! Jag hittade en svensk hemsida men inge "vart säljs dessa" avdelning! Skas kolla runt lite!

www.lyka-snacks.dk så ser ni hur påsarna ser ut!

Blow
0

#5 En påse nötter kanske? Jag brukar rosta mina själv (mest för att jag tycker att det är roligt, men också för att det blir godare och nyttigare).

Loria
0

Willys brukar ha svålar här i Kristianstad i varjefall

Katti
0

Men det fanns en mailadress till den svenska agenten, så det borde gå att få reda på återförsäljae!