Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 653 ggr
[Anega]
0

Anmält margarin.se

Nu har jag anmält www.margarin.se till Konsumentverket.

Jag har inte värderat huruvida mättat/omättat fett är bra/dåligt. Bara konstaterat att margarin.se hävdar att det omättade fettet är hälsosamt. Sen säljer de omestrat fett som är lika mättat som smör nästan.

lkn02001
0

mycket bra!

kaisakavat
0

Bra gjort!

Sånt man borde komma sig för oftare. Jag har retat mig jättemkt på margarinreklamen på sistone.

mikaelj
0

Urk. Någon borde påpeka för dem att omega 6 är inflammatoriskt, och inte alls särskilt nyttigt som de påstår.  Vi är köttätare, inte växtätare. Vegetabiliskt omega 3 i raps ger oss ingenting.

Mmm maximera profit, minimera hälsa…

[Anega]
0

Det är första gången jag gör nåt sånt här. Ska bli spännande att se vad som händer, men ärligt talat har jag inte så stora förhoppningar tyvärr.

lkn02001
0

det är bättre än att inte göra något. själv skrev jag till migrationsministern idag angående denna artikel .

kaisakavat
0

#5 Det är ju inte klokt. En cykel - det är ju en bastillgång, som dessutom SPARAR pengar till ett hushåll.  Snart tycker de väl hon ska sälja sina organ också, som realiserbara tillgångar.

Idioter!!

nobban7
0

Du har i alla fall gjort något och det är bra, oavsett om det kommer ut något av det eller inte.