KOMMER NI?
Kommer ni på Allt för Hälsan mässa?
Tid 7-8-9 November. Plats: Stockholm/Älvsjö.
Då har ni chansen att handla kokosfett hos DORIMAX, (hos mig) om ni gillar Biofoods märken. Både utan och med smak. Sedan finns andra goda saker( buljong, nötter, frö).SALTINHALATOR, Saltlampor, lyktor.
Jag är i Norge den här gången. Jag var där förra året.
Numer pensionär i Nynäshamn

I Wish!!!!
Istallet ska jag ga pa BBC Good Food show i Birmingham i slutet av November. Vin klockan tio pa morgonen, massor med harlig mat well sa ar det ibland!!
jag kommer!
Det får bli hälso-mässan på lördag och Sy-mässan på söndagen.
Klarar sig kokosfetter i handväskan eller måste jag ta med kyllåda?
Vad är en saltinhalator för något
Hej Pylle
Fettet ska man förvara i rumstemperatur, så självklart kan du ta med dig i handväskan.
An. Saltinhalator, om den kan du läsa på www.dorimax.se
men om 1-2 dagar kommer ut en nydesign på hemsidan.
I Ungern säljs i varje Apotek och hälsokost butik. Om man lider av tex, snuva, astma, allergi, kol, eller vanlig förkylning hjälper saltet, ej borssalt! att rensa och vårda luftvägarna.

Hej Dora
Jag kommer förstås! På lördagen. Och ska handla kokosfett, mums.
//Karin
Har ju redan skapat en tråd om detta…
Jag kommer och kollar polare och sambo tävla i maskindans! Sen blir det spela själv, Nia, danspass och kanske vågar man sig på fettmätning ;)
Ni är alla hjärtligt välkomna till monter C21:10, mellan Kokpunkten och Kaffe
Jag har aldrig testat kokosfett så jag smyger fram och säger hej jag heter Rosa för det kallas jag.
Jag har ryggsäcken med mig så jag kan lasta kokosfett.
Det ska bli så kul, men jag vägrar fettmäta mig någonstans
Är på kryssning i karibien då…………..Jag har alltid lyckats ha min jobbarhelg då matmässan är men i år har jag semester!
Sussie, vad härligt med kryssning
Just nu sitter jag här vid datorn och skriver ut informationer, priser om mina produkter till mässan och hoppas att jag säljer mycket, men samtidigt så mycket att det ska räcka under 3 dagar. Det är väldigt svårt att räkna ut vad som kommer gå åt. vi får se
Vi ses vid monter C21:10

Dora - Jag hade önskat jag kunnat komma men sitter fast i de norrländska urskogarna…eller trädplantagen ;-).
Lycka till (hoppas ni har trevligt)!