Happy halloween
Vill bara önska en trevlig halloweenhelg till er alla.
Nu ska jag gå och sätta mina fettdrypande tänder i några blodiga biffar!

Mmmm, blodigt kött… *vässar vampyrtänderna*
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Happy halloween på er alla önskar jejja i gislaved

Buuu från Höganäs 
Nu ska jag skrämma er ordentligt. Hoppas ni har lagt barnen…
Tallriksmodellen! 
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
Och inte kom det några utklädda ungar och ringde på dörren, inte.
Så här sitter jag med min godisskål som grannskapets barn skulle äta upp…. GAAAAA!!
Du skulle haft friterade fläsksvålar istället så har du kunnat mumsa i dig dem själv nu istället!
SAMÅK!
www.skjutsgruppen.se
jag har varit på kyrkogården men mina barn och barnbarn. mina barnbarn sjöng Rosen, för mina föräldrar. vi tände också ljus för dom. det var en mysig stund. Glad allhelgona-halloween!

#4 Du skrämde mej verkligen
Haha vi hade faktiskt ett sent besök av några tonårstjejer men nåt godis blev det inte, och bus fick de allt göra på nåt annat hus.
#4 -Hua…nu blir det mardrömmar!!! Härligt :P
HAPPY HALLOWEEN!
Happy Halloween på er allihop!
Och trevlig Allhelgona också:)
Imorgon ska jag bjua föräldrarna på fika, det blir tipset som fanns i julgodistråden. Dvs mörk choklad smält i grädde, hällde detta i aluminiumformar ovanpå några hallon och toppade med pistagenötter och jordnötter. Sedan ska vi till kyrkogården i mörkret och kylan och tända ljus.
visst är det olika på kyrkogårdarna, vi var ikväll, men förra året var vin imorgon
när ska man smycka? det var ljus på nästan alla gravar ikväll. mina godingar sjöng ROSEN, för alla döda.

Trevlig Halloween önskar en annan Höganäsare oxå
Igår hade barnen en fest (drygt 30 barn) som jag och min syster höll i = fullt ös.
Ikväll har vi ätit rödvinsmarinerade blodiga kalvbiffar med en jättegod svampstuvning….
Sedan gick barnen bus eller godis… tur de var många (4st) så de inte fick allt för mycket per person
Där jag bor brukar nog de flesta gå på lördag kväll. Det är alltid så fint med mörkret och alla ljusen.
Glad Samhain!
Har frusit rumpan av mig ute i skogen och tillsammans med en vän konsulterat ouijabrädet. Mycket trevligt.
I dag är alla helgons dag - då vi minns våra döda och tänder ljus.
I går var halloween - den amerikanska komersiella skräckfestdagen.
De har egentligen inget med varandra att göra.

Mrr. Jag fick snorungar som frågade efter "trick eller :pengar:" idag. *muttrar*
Den svenska översättningen är rätt söt tycker jag: "bus eller godis?". Har alltid undrat vad som händer om man svarar "BUS, tack!"
#6 Hade barnen fått fläsksvålar i stället för godis hade man nog fått buset också. 
#16 Pengar!, vad tror de egentligen. Kan utvecklas till riktiga maffiabossar de där ungarna…

#17, mina barn berättade att det var några som råkat ut för bus.. = toapapper dekorerat på brevlåda etc..
det var dock INTE mina barn