Kolhydrater iFokus

Kolhydrater

Etikettövrigt
Läst 1364 ggr
jejjja
0

Vad jag är glad!!!!

Jag har klarat helgen. Vi var i Göteborg och tittade på

High school musical -The ice Tour- Den var helt okej och barnen tuckte att det var roligt. Vi åkte buss och hade med oss matsäck. De fick mackor och jag åt min min tornfiskröra med ett ägg. Och så kan man ju inte köpa godis där så då blev det att ta med godispåsar till de som de redan på bussen började att äta på. men duktiga jag åt inte en ända bit från deras påsar och jag är stålt och glad för det. när förestälningen var över så var det ju dags att åka till mc donalds och där åt jag ingenting heller. Var inte sugen på sallad så jag lät barnen och bubbe äta. så när vi komm hem så tog jag en tallrik med tyrkisk yoggyrt med grädde och två finn crisp med mycket bregott. och det har jag fått belöning för och det är att jag har gått ner ytterligare 1kg till så snart är jag nere under 70kg har 0,8h kvar. Jippi vad glad jag är GladFlört

SaJo123
0

Grattis vad duktig du har varit! Härligt när man känner att det fungerar!

flikkan77
0

Jätteduktigt!!

"You just have to belive…"

Luccy
0

Kyss Grattis du ska vara superstolt som klarade dig förbi alla dom fallgroparna!!!!

Kram Luccy

Thyra4
0

Ett stort grattis och va bra att Du kan berömma Dej själv. 8 hg  - det grejar Du snart.

jejjja
0

Tack så mycket. Jag kom på att jag har en chokladkaka i kylen som jag har glömt bort och den är på 71% men det är ju så skönt att inte behöva vara sugen på sött hela tiden.

Pylle
0

Grattis

nu när du har 0,8 kilo kvar hur mycket har du gått ner?

All inspiration är god inspiration.

jejjja
0

jag har gått ner 6 kg sen den jag såg lchf i en tidning då började jag köra hårt

Maia
0

Bra jobbat, Jejjja!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

La grammaire est une chanson douce. /Erik Orsenna 

[tillbakalutat]

Luccy
0

Fira inte med chokladen inte mer än en liten bit i alla fall Tungan ute

jejjja
0

Nä än har jag inte tagit nån. Har tänkt det men inte blivit av så då är man nog inte så sugen. Det får bli någon annnan dag. Jag driker äggmjölk nu mycket bättre Flört

Pylle
0

visst är det härligt när suget släpper och man blir glad och nöjd

När jag började med LCHD så sa jag att Coca Cola light släper jag aldrig

Men suget infann sig aldrig

var hemma hos väninnan ikväll och var bjuden på middag

Vi åt middag vid 17-tiden minst 2 timmar för tidigt enligt mina vanor.

lax, majonäs, gurka  och en bit brie, efterrätt hallon och vispgrädde

jag är fortfarande mätt och nöjd

Vi måste släppa alla kolhydrater som tröst eller belöning och vid behov (hunger) äta något mättande fett.